Reklámfilmmel népszerűsítik a Magyar Terméket

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2019. 06. 24. 21:14

Reklámkampányba kezdett a közösségi médiában a Magyar Termék Nonprofit Kft. Benedek Eszter ügyvezető szerint a kutatások azt mutatják, hogy a magyar fogyasztók egyre elkötelezettebben választják a hazai termékeket. Ezt a tudatos döntést szeretnék erősíteni érzelmi szempontokkal.

A „Válaszd a Hazait!” koncepció a magyar termékekhez illő legszebb magyar kifejezéseinket állítja párhuzamba a hazai termékkel, hogy megmutassa, ahogy ezek a szavak hiányoznának a nyelvünkből, úgy a magyar termékek is hiányoznának a magyar háztartásokból.

A tévéreklámnak is alkalmas film egyelőre a közösségi médiában látható, a kampány ideje alatt 1-1,5 millió YouTube-megtekintésre számít a Magyar Termék. //

Kapcsolódó cikkeink