Reklám nélkül drágább
Harminc dollárral (8000 forinttal) drágább az előfizetésük azoknak az amerikai fogyasztóknak, akik úgy döntöttek, nem szeretnének személyre szabott reklámot nézegetni, amikor az AT&T ultragyors optikai internetes hálózatát használják böngészésre. A cég elmondása szerint a többletdíjat fizetők adatait is nyomon követik, de azokat csak hálózatelemzési célokra használják. Nem meglepő módon az előfizetők többsége a reklámmal tarkított, olcsóbb verziót választotta.
Kapcsolódó cikkeink
A GVH Digitális Tudatosság Programja segít felismerni a trükköket, amikkel a reklámok befolyásolnak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NKFH: minden negyedik reklám kifogásolgató
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A jövőnek kell dolgozni úgy, hogy ne vegyük el a fókuszt a jelenről
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Stabilitásra fókuszálnak és már készülnek a növekedésre a hazai vállalkozások
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Biztonságban a görögdinnye-fogyasztók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az OECD följavította az idei globális GDP-növekedésre vonatkozó előrejelzést
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >