Reklám nélkül drágább
Harminc dollárral (8000 forinttal) drágább az előfizetésük azoknak az amerikai fogyasztóknak, akik úgy döntöttek, nem szeretnének személyre szabott reklámot nézegetni, amikor az AT&T ultragyors optikai internetes hálózatát használják böngészésre. A cég elmondása szerint a többletdíjat fizetők adatait is nyomon követik, de azokat csak hálózatelemzési célokra használják. Nem meglepő módon az előfizetők többsége a reklámmal tarkított, olcsóbb verziót választotta.
Kapcsolódó cikkeink
Egyszerűsíti az Albertsons a TV-reklámozást
Az élelmiszerkereskedő új Collective TV részlege a hirdetőknek kínál segítséget…
Tovább olvasom >Kell az innováció a reklámban is
Elérkezett a streaming új kora, ahol már reklámokkal is lehet…
Tovább olvasom >Sallangmentes reklámokkal újít az Euronics
Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja.…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >