Régiós elsők vagyunk CSR-ben
A CSR 24/7 nevű regionális CSR-értékelés alapján a magyar, valamint a lengyel vállalatok teljesítettek a legjobban, azonban többnyire a felelős vállalati gyakorlatok kommunikációjának hiánya figyelhető meg. A hazai lista első helyét a Magyar Telekom szerezte meg 79 százalékos eredménnyel, de jól szerepelt a MOL és az OTP is.
A Braun & Partners Network a közép-kelet-európai régió négy országára végezte el a kutatást. A felmérés során a magyarországi cégek mellett a legnagyobb árbevétellel rendelkező bolgár, lengyel és román vállalatokat is elemezték. A módszertan 7 vizsgált dimenziója az átláthatóság és kommunikáció, a vállalatirányítás, az érintetti kapcsolatok, a környezeti felelősségvállalás, a gazdasági felelősségvállalás, a társadalom és az emberi erőforrások.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Áprilisban enyhén nőtt a GKI konjunktúra indexe
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >Fejenként 62 kg ételt pazarolunk el évente
Egyre égetőbb problémát jelent az élelmiszer-hulladék és a túlfogyasztás: a…
Tovább olvasom >A gazdálkodókban bíznak a legjobban
Az EIT Food Consumer Observatory legfrissebb, 2024-es Food Trust Reportja…
Tovább olvasom >