Régiós elsők vagyunk CSR-ben
A CSR 24/7 nevű regionális CSR-értékelés alapján a magyar, valamint a lengyel vállalatok teljesítettek a legjobban, azonban többnyire a felelős vállalati gyakorlatok kommunikációjának hiánya figyelhető meg. A hazai lista első helyét a Magyar Telekom szerezte meg 79 százalékos eredménnyel, de jól szerepelt a MOL és az OTP is.
A Braun & Partners Network a közép-kelet-európai régió négy országára végezte el a kutatást. A felmérés során a magyarországi cégek mellett a legnagyobb árbevétellel rendelkező bolgár, lengyel és román vállalatokat is elemezték. A módszertan 7 vizsgált dimenziója az átláthatóság és kommunikáció, a vállalatirányítás, az érintetti kapcsolatok, a környezeti felelősségvállalás, a gazdasági felelősségvállalás, a társadalom és az emberi erőforrások.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Uniós adó jöhet az ultrafeldolgozott élelmiszerekre és az alkoholos üdítőkre – készül az EU első kardiovaszkuláris akcióterve
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Baltikum felé nyit a magyar élelmiszerexport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ipari alkoholgyártás: sokkal több mindenben jelen van, mint gondolnánk
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

