Regionális és globális szolgáltató partnerként kíván jelen lenni a piacon az Orbico
Az Orbico Kft. – az Orbico Hungary és az Orbico Beauty – Magyarország egyik vezető FMCG-disztribútora. Partnereik között olyan nemzetközileg elismert cégeket találunk, mint a P&G, Shell, Bvlgari, Duracell, Kellogg’s, Bissell, Bolton. Az Orbico komplett és átfogó értékesítési és disztribúciós megoldásokat, logisztikai, marketing- és márkamenedzsment-szolgáltatásokat kínál számos iparág és üzleti terület számára.
Partnereink szolgálatában tevékenységünk kiterjed a napi és tartós fogyasztási cikkekre, szépségápolási termékekre, parfümökre, gyógyhatású készítményekre, játékokra, kenőanyagokra. A vásárlóink elismert, neves piaci szereplők, multinacionális áruházláncok, helyi kiskereskedelmi láncok, nagykereskedők, drogériák, gyógyszertárak, független helyi kereskedők, benzinkutak, e-commerce szereplők és speciális B2B és B2C értékesítési csatornák – foglalta össze az Orbico Hungary tevékenységét Kovács Gergely, a disztribútor vállalat üzletfejlesztési menedzsere.
A szakember kiemelte, hogy a márkatulajdonosokkal különböző szintű megállapodások alapján dolgoznak, melyekben a full-scale disztribúcióban nyújtják a legmagasabb szintű hozzáadott értéket.
– A ‘full-scale distributor’ szolgáltatás az együttműködési lehetőségek legmagasabb szintje. Röviden márkamenedzsmentként jellemezhetjük ezt az aktivitást, melyben márka equity (érték) építő és visszamérő tevékenységeket folytatunk a partnereink szolgálatában a termék menedzsment és logisztikai szolgáltatásokon felül. Erősségeink közé tartozik a márkapozícionálás, márkaérték ápolás, teljes körű ATL és BTL kommunikációs kampánytervezés és kivitelezés, a bolti megjelenés optimalizálása, polckép kialakítás, promóció megvalósítás – mondta el Kovács Gergely.
Kovács Gergely azt is hozzátette, hogy minden együttműködő márkatulajdonossal közös üzleti terv alapján dolgoznak együtt és a vásárlóikkal szintén közös éves tervezésre törekednek.
A termékportfólión és a pozicionálási stratégián a hangsúly
– Ajánljuk a ‘Semi-scale distributor’ szolgáltatásokat is, melyeket a legjobban termék menedzsmentként jellemezhetünk. A márkatulajdonossal közösen dolgozzuk ki a közös éves üzleti tervet. A fő hangsúlyt a partnereink termékportfólió és pozícionálási stratégiáinak tökéletes kivitelezésére fordítjuk mind a bolti, mind a B2B környezetben. A disztribúcióépítés, a disztribúciós minőségmenedzsment, és a versenytársfigyelés tartoznak az erősségeink közé – emelte ki a szakember.
Az Orbico Hungary Kft. munkatársai kiemelkedő t apasztalattal rendelkeznek a komplex logisztikai szolgáltatások terén is, melyeket nagyrészt saját logisztikai háttérrel oldanak meg. Erősségük a szállítmányozás, raktározás, címkézés, összecsomagolás, belföldön és a régió országaiban történő áruterítés. Folyamataikat saját IT (WMS és TMS) rendszereik támogatják. Mindemellett biztosítják partnereik számára a jogi, és szabályozási törvények betartását is.
– Az Orbico 19 országot felölelő szervezetként működik, mely hozzásegít minket a legmagasabb szolgáltatási szint nyújtásához minden partnerünk számára. Arra törekszünk, hogy regionális és globális szolgáltató partnerként legyünk jelen a piacon. A szolgáltatásaink kiemelkedő szintje mellett nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a kollégáink képzési, elégedettségi szintje és eszközparkja a nyugat-európai szintet érje el. Az Orbico Magyarország profizmusát és munkavállalói képesség fejlesztésének sikerességét támasztja alá, hogy a cégcsoporton belül kollégáink nemzetközi, illetve regionális pozíciókba léphetnek tovább – hangsúlyozta Kovács Gergely az Orbico Kft. azon erősségeit, melyek méltán emelik ki a vállalatot a hazai FMCG-szektor disztribútorai közül.
– Kerekes László ügyvezető igazgatónk szavailval élve három fontos dolog van, amit már a partneri kapcsolatunk elején közös célként tűzünk ki magunk elé, a CES. Ez a betűszó jeleníti meg legjobban partnerkapcsolati értékeinket: a Compatibility a cégeink közti értékrend- és célrendszerbeli egyezést, az Engagement a partneri kapcsolatunk kétoldalú ápolását, a Sustainability pedig a hosszútávú profitabilitást és fenntartható fejlődést. A CES betűszó a Central Europe South akronímája is, amely országunk földrajzi elhelyezkedésére utal – mondta el Kovács Gergely.
Az Orbico ambíciózus tervekkel tekint az előttük álló időszakra és várja új partnercégek jelentkezését. A részletekről ezügyben Kovács Gergely üzletfejlesztési menedzsertől érdeklődhetnek a +36-1-577-2500-as telefonszámon, vagy az info.hu@orbico.com e-mail címen. (x)
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Alkalmazkodás és megújulás
Az elmúlt időszak kihívásai arra kényszerítették a hazai nagykereskedelmi szektort,…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >