Regionális beszállítókat toboroz a Tesco
Beszállítói találkozóra hívja a Tesco-Global Áruházak Zrt. a Győr-Moson-Sopron, Zala, Vas és Veszprém megyében működő helyi termelőket.
A június 3-án Sopronban megrendezésre kerülő Regionális Beszállítói Fórum célja, hogy a Tesco megismerjen kisebb beszállítókat, köztük olyan gyártókat, akik helyi specialitásnak számító termékeket állítanak elő, és az áruházlánc állandó beszállítóivá válhatnak.
A TESCO 2009 őszén Regionális Beszállítói Fórumot indított annak érdekében, hogy megismerjen olyan helyi beszállítókat, akik ez idáig méretüknél vagy termelési kapacitásuknál fogva nem válhattak az áruházlánc partnereivé. A kezdeményezéssel a Tesco azoknak a magyar kis- és középvállalkozásoknak szeretne segíteni, amelyek méretüknél fogva országos szinten egyelőre nem, de egyes régiókban beszállítóivá válhatnak. A kezdeményezés hozzájárul ahhoz, hogy a jó minőségű magyar árukat előállító termelők fennmaradjanak, megerősödjenek, a vásárlók pedig kedvenc helyi termékeikkel találkozhassanak a Tesco áruházak polcain is. Az első fórumnak köszönhetően március közepétől már 15 magyar beszállító partner mintegy 52 terméke kapható a kelet-magyarországi régió Tesco áruházaiban.
A következő Regionális Beszállítói Fórum június 3-án, Sopronban, a Hotel Lővérben kerül megrendezésre. Ezúttal négy megye, Győr-Moson-Sopron, Zala, Vas és Veszprém megye kis- és középvállalkozóival szeretne megismerkedni a Tesco, és a fogyasztói igényeket figyelembe véve a következő termékkategóriákat előállító cégeket várja: csemege hús, tejtermék, pékáru, tésztafélék, konzervek, malomipari termékek, valamint bor és más szeszes italok.
A fórumon való részvétel ingyenes, nem kell hozzá mást tenni, mint visszaküldeni a kitöltött jelentkezési lapot – amely letölthető a www.tesco.hu honlapról. A Beszállítói Fórumon az érdeklődők röviden bemutathatják cégüket, termékeiket és személyesen beszélhetik meg a felmerülő kérdéseiket a Tesco munkatársaival. A Regionális Beszállítói Fórumra 2010. május 26-ig várja a Tesco a vállalkozások jelentkezéseit.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >