Refresco: a vírus miatt sokat változtak a fogyasztói igények
Rendkívül változóak voltak a fogyasztói igények a Refresco első negyedévében. A vírus miatt a cég meglehetősen nagy kiszámíthatatlanságot érzékelt a vásárlók részéről.
Márciusban a Refresco Észak-Amerikában és Európában erős növekedést tapasztalt, elsősorban a vásárlási pániknak és felhalmozásnak köszönhetően. Ugyanakkor áprilisban nagyon alacsony volt a termékfogyasztás.
A cég úgy érzi, egyelőre ezt nem lehet kizárólag a vírusra fogni, annak ellenére, hogy a fogyasztók részéről erős bizonytalanság érzékelhető a kialakult helyzetnek köszönhetően.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Magyarország okos vásárlói: minden ötödik magyar szerint az AI egyre inkább befolyásolja a költési döntéseit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >26 százalékkal többet szánnak a magyarok idén a karácsonyra
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >„Egy ilyen izgalmas időszakra nem lehet nemet mondani!”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Signature 40 – a régió új közös nyelve: Interjú Nagy Mártonnal és Vaszary Ádámmal a Signature Platform 2026-os új dimenziójáról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >2025-ben is ünnepelt a Superbrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
