Refresco: a vírus miatt sokat változtak a fogyasztói igények
Rendkívül változóak voltak a fogyasztói igények a Refresco első negyedévében. A vírus miatt a cég meglehetősen nagy kiszámíthatatlanságot érzékelt a vásárlók részéről.
Márciusban a Refresco Észak-Amerikában és Európában erős növekedést tapasztalt, elsősorban a vásárlási pániknak és felhalmozásnak köszönhetően. Ugyanakkor áprilisban nagyon alacsony volt a termékfogyasztás.
A cég úgy érzi, egyelőre ezt nem lehet kizárólag a vírusra fogni, annak ellenére, hogy a fogyasztók részéről erős bizonytalanság érzékelhető a kialakult helyzetnek köszönhetően.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Ezek lesznek 2024 karácsonyának slágerajándékai az eMAG-on
Az év végi hajrában egyértelművé vált, hogy mely termékek a…
Tovább olvasom >Ásványvízüzemmel bővült a németországi Refresco portfóliója
Megállapodott a Refresco Németországban a Berentzen-Gruppe leányvállalatával, a Vivarisszal a…
Tovább olvasom >Offline és online – kéz a kézben
Az online és offline csatornák összehangolása egyre inkább elvárás a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >