Refresco: a vírus miatt sokat változtak a fogyasztói igények
Rendkívül változóak voltak a fogyasztói igények a Refresco első negyedévében. A vírus miatt a cég meglehetősen nagy kiszámíthatatlanságot érzékelt a vásárlók részéről.
Márciusban a Refresco Észak-Amerikában és Európában erős növekedést tapasztalt, elsősorban a vásárlási pániknak és felhalmozásnak köszönhetően. Ugyanakkor áprilisban nagyon alacsony volt a termékfogyasztás.
A cég úgy érzi, egyelőre ezt nem lehet kizárólag a vírusra fogni, annak ellenére, hogy a fogyasztók részéről erős bizonytalanság érzékelhető a kialakult helyzetnek köszönhetően.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Évente közel 40 különböző kereskedőnél vásárolnak az amerikai fogyasztók
A Circana friss kutatása szerint az amerikai háztartások egy éven…
Tovább olvasom >Bank360: Költekezés helyett inkább spórolt a lakosság karácsony előtt
Az ünnepek előtt még szépen híztak a lakossági bankszámlák és…
Tovább olvasom >Ezek lesznek 2024 karácsonyának slágerajándékai az eMAG-on
Az év végi hajrában egyértelművé vált, hogy mely termékek a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gulyáságyúval és tacskófutammal indul a food truck szezon
Több száz éves „food truckok” érkeznek a Kincsem Parkba –…
Tovább olvasom >Május 13-án startol a 44. Országos Borverseny – Dr. Nagy István agrárminiszter fővédnöksége mellett nyitják meg a rangos eseményt
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) 2025. május 13-án rendezi meg…
Tovább olvasom >Portugieser csúcstalálkozó: Megvannak a jubileum győztesei
Április 23-án immár tizedik alkalommal szerveztek nemzetközi versenyt a portugieser…
Tovább olvasom >