Refresco: a vírus miatt sokat változtak a fogyasztói igények
Rendkívül változóak voltak a fogyasztói igények a Refresco első negyedévében. A vírus miatt a cég meglehetősen nagy kiszámíthatatlanságot érzékelt a vásárlók részéről.
Márciusban a Refresco Észak-Amerikában és Európában erős növekedést tapasztalt, elsősorban a vásárlási pániknak és felhalmozásnak köszönhetően. Ugyanakkor áprilisban nagyon alacsony volt a termékfogyasztás.
A cég úgy érzi, egyelőre ezt nem lehet kizárólag a vírusra fogni, annak ellenére, hogy a fogyasztók részéről erős bizonytalanság érzékelhető a kialakult helyzetnek köszönhetően.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Ásványvízüzemmel bővült a németországi Refresco portfóliója
Megállapodott a Refresco Németországban a Berentzen-Gruppe leányvállalatával, a Vivarisszal a…
Tovább olvasom >Offline és online – kéz a kézben
Az online és offline csatornák összehangolása egyre inkább elvárás a…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Refresco a növényi alapú italokat gyártó Frías Nutriciónt
Két hónappal ezelőtt indította el első európai növényi alapú gyártósorát…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >Jön a legizgalmasabb agrártechnológiai rendezvény
A mezőgazdaság újjászületése a generációk küzdelmeiben, globális agrárrobotikai forradalom, átjárás…
Tovább olvasom >Másodjára mutatkoznak be Kőbánya meghatározó munkáltatói
A tavalyi sikeres debütálás után, idén november 13-án második alkalommal…
Tovább olvasom >