A Red Lemon Mediával dolgozik a Sörszövetség
Több körös, meghívásos tenderen a Red Lemon Mediát választotta a Magyar Sörgyártók Szövetsége a Sör mi több eseménysorozat kommunikációs partnerének.
2017. március 1-től a Red Lemon Media látja el a Sör mi több program PR, social media és eseményszervezési munkálatait. A hazai sörkultúra fejlesztését középpontba helyező kezdeményezés keretében már az elmúlt években is számos sikeres rendezvény és program valósult meg, így többek között az Év Sörkorcsolyája verseny, vagy a Sörgasztronómiai Hét, amelyek a sikerre való tekintettel idén is jelen lesznek, sőt még szélesebb palettával szerepelnek a 2017-es tervekben. Ezen programok kommunikációs feladatai mellett számos esemény, program, fesztivál-jelenlét koncepciójának megtervezése, valamint a Sör mi több Facebook és Instagram oldalak menedzselése is az ügynökség feladata lesz.
„A Red Lemon kreativitása, piaci tapasztalata és média ismerete pont az a „főzet”, amire a Sör mi többnek két év után szüksége van ahhoz, hogy még szélesebb körben terjessze az új sörkultúrát” –
mondta dr. Schillinger Attila, a Sörszövetség igazgatója.
„Nagy örömmel vágunk bele a közös munkába a Sörszövetséggel, hiszen a csapatunknak különösen inspiráló a téma. Mindig szívesen veszünk részt olyan integrált kommunikációs kampányokban, amelyek új megoldásokat kívánnak tőlünk, amelyekkel a piacot is inspirálhatjuk, ezzel együtt új kihívásokat is jelentenek. Bízom benne, hogy olyan kommunikációs megoldásokat hozunk a hazai sörgyártók szövetségének, amelyekkel a magyar sör méltó helyre kerülhet” – mondta el Hajagos Rita, a Red Lemon managing partnere.
A Red Lemon az együttműködéssel tovább erősíti FMCG ügyfélkörét, amellett, hogy a divat, sport, infokommunikáció, rendezvények és egészségügyi kommunikáció területén is folyamatosan bővül a portfóliója, valamint egyre több médiaszemélyiség választja az ügynökség Influencer Management divízióját.
Kapcsolódó cikkeink
Prémium ízek, mentes lendület
A sörpiac prémiumizációja tovább erősödik, a fogyasztók egyre inkább a…
Tovább olvasom >Radler Reboost Meggy Izotóniás ital, BIO Pécsi Prémium Lager
A Radler Reboost egy izotóniás, meggyes ital. Alkoholmentes világos sör…
Tovább olvasom >Akciós ír sörökkel ünnepli a Szent Patrik napot az Auchan
A mennyiség helyett a minőség felé mozdult el a hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >