A Red Lemon Mediával dolgozik a Sörszövetség
Több körös, meghívásos tenderen a Red Lemon Mediát választotta a Magyar Sörgyártók Szövetsége a Sör mi több eseménysorozat kommunikációs partnerének.
2017. március 1-től a Red Lemon Media látja el a Sör mi több program PR, social media és eseményszervezési munkálatait. A hazai sörkultúra fejlesztését középpontba helyező kezdeményezés keretében már az elmúlt években is számos sikeres rendezvény és program valósult meg, így többek között az Év Sörkorcsolyája verseny, vagy a Sörgasztronómiai Hét, amelyek a sikerre való tekintettel idén is jelen lesznek, sőt még szélesebb palettával szerepelnek a 2017-es tervekben. Ezen programok kommunikációs feladatai mellett számos esemény, program, fesztivál-jelenlét koncepciójának megtervezése, valamint a Sör mi több Facebook és Instagram oldalak menedzselése is az ügynökség feladata lesz.
„A Red Lemon kreativitása, piaci tapasztalata és média ismerete pont az a „főzet”, amire a Sör mi többnek két év után szüksége van ahhoz, hogy még szélesebb körben terjessze az új sörkultúrát” –
mondta dr. Schillinger Attila, a Sörszövetség igazgatója.
„Nagy örömmel vágunk bele a közös munkába a Sörszövetséggel, hiszen a csapatunknak különösen inspiráló a téma. Mindig szívesen veszünk részt olyan integrált kommunikációs kampányokban, amelyek új megoldásokat kívánnak tőlünk, amelyekkel a piacot is inspirálhatjuk, ezzel együtt új kihívásokat is jelentenek. Bízom benne, hogy olyan kommunikációs megoldásokat hozunk a hazai sörgyártók szövetségének, amelyekkel a magyar sör méltó helyre kerülhet” – mondta el Hajagos Rita, a Red Lemon managing partnere.
A Red Lemon az együttműködéssel tovább erősíti FMCG ügyfélkörét, amellett, hogy a divat, sport, infokommunikáció, rendezvények és egészségügyi kommunikáció területén is folyamatosan bővül a portfóliója, valamint egyre több médiaszemélyiség választja az ügynökség Influencer Management divízióját.
Kapcsolódó cikkeink
Stabilizálódó prémiumszegmens, erősödő alkoholmentes kínálat – így alakult az uniós és hazai sörpiac 2024-ben
Az Európai Unió tagállamai 2024-ben összesen 34,7 milliárd liter sört…
Tovább olvasom >Történelmi mélypontra süllyedt a német sörpiac – egyre népszerűbb az alkoholmentes változat
Több mint harmincéves mélypontra esett a német sörértékesítés 2025 első…
Tovább olvasom >Forró augusztusban bíznak a sörgyártók
A tavalyi közel három százalékos növekedést követően az idei első…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >