Red Bull: kreatív művészi koncepció sok engergiával
A Vam Design Center mintegy 700 fős közönsége előtt zajló legpengébb forradalmi szavalóverseny a hiphop stílus és az irodalmi művek izgalmas találkozásának adott otthont 2012. március 14-én. Arany Pengével díjazták a Human Telex Reklámügynökséget a Red Bull Pilvaker esemény megszervezéséért a rendezvényes megoldások kategóriában
„Már a Red Bull Pilvaker szervezése alatt is tudtuk, hogy egy egészen különleges – a több évtizedes rendezvényes tapasztalatunk mellett is inspiráló és izgalmas – esemény születik.
Kihívás volt benne a részvétel és nagy megtiszteltetés, hogy ezt a szakma is értékelte, méghozzá a legértékesebb Arany Penge díjjal” – emelte ki Soproni István, a Human Telex Reklámügynökség rendezvényigazgatója.
Hozzátette: természetesen a rendezvény sikere mögött a valóban eredeti koncepciót megalkotó Red Bull, valamint a kommunikációs ügynökség (Kastner&Partners) kiváló munkája is ott áll. Nem véletlen, hogy mind a vírusfilm, mind az eseményt népszerűsítő integrált kampány díjazott lett az Arany Penge Kreatív Fesztiválon.
A rendezvény tematikája az 1848-as szabadságharchoz kötődött, de a forradalmi szellemiség mai – rap és slam poetry stílusú – értelmezése új értéket teremtett, amelynek a speciális zenei terület és az előadó-művészet neves képviselői mellett a legtehetségesebb versenyzők adtak hangot. A belvárosi helyszín kiválasztása mellett ennek a küldetésnek a szolgálatába állították az esemény minden mozzanatát, a dramaturgiától kezdve a színpadi kiegészítő produkciókon át a hang és fénytechnikáig.
„Nem először dolgoztunk együtt a Red Bullal, és az ügyfél és az ügynökség közötti összhang, a kreatív és újdonságokra nyitott csapatmunka nagymértékben járul hozzá a megmozdulások eredményességéhez” – emelte ki a Human Telex Reklámügynökség rendezvényigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >