Rangos szakmai elismerésben részesült a Lidl Magyarország
Rangos szakmai elismerésben részesült a Lidl Magyarország: elnyerte a Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (BCSDH) által odaítélt Fenntartható jövőért díjat Vállalati transzformáció kategóriában. Ezzel a Lidl fenntarthatóság iránti elkötelezettségét, a fenntartható fejlődés érdekében – pl. a klíma védelméért, a HR Compliance területén, vagy az élelmiszerkínálat fenntarthatóbbá alakításáért – hozott intézkedéseit díjazták, melyek áthatják a szervezet működését.
A Vállalati transzformáció díj célja, hogy elismerje és széles körben bemutassa azokat a vállalatokat, amelyek üzleti működésükbe egyre mélyebben integrálják a fenntartható vállalatvezetés elveit. Ezzel hozzájárulnak a rendszerszintű átalakulások felgyorsításához, valamint az ENSZ Fenntartható Fejlődési Céljainak eléréséhez. A díjat 6 tagú szakmai zsűri döntése alapján ítélték oda a Lidl Magyarországnak. A díjátadóra a szervezet október 7-i üzleti ebédjén került sor.
A Lidl fenntarthatóság iránti elkötelezettsége a szervezet minden szintjén megmutatkozik, áthatja működését. A diszkontlánc fenntarthatósági stratégiája keretében célokat tűz ki és intézkedéseket valósít meg azokon a területeken, ahol tevékenysége leginkább hatással van a társadalomra és a környezetre. A Lidl a nyertes pályázatában részletesen bemutatta, hogyan dolgozik évek óta stratégiai célok mentén a fenntartható fejlődésért, fókuszálva a klímacéljaira, a HR compliance területének fejlesztésére és a fenntarthatóbb élelmiszerkínálat kialakítása melletti elkötelezettségére.
„Ez a díj megerősít bennünket abban, hogy jó úton járunk céljaink elérésében, hogy etikus vállalatként intézkedéseinkkel valódi változást hozzunk nem csak a saját, hanem partnereink és vásárlóink, sőt a teljes társadalom életébe. Bár a világ folyamatosan változik, hiszünk abban, hogy már ma a holnapra gondolni igazán megéri, ezért mi sem állunk meg, folytatjuk tovább a megkezdett munkát”
– mondta el dr. Kaibinger Tamás, vállalati kapcsolatokért felelős vezető.
2024 különösen meghatározó év volt a Lidl számára: ambiciózus célokat tűzött ki, amelyek eléréséhez fejlesztette operatív folyamatait, átalakította beszerzési politikáit, és kiemelt figyelmet fordított munkatársai edukációjára. Ugyanebben az évben a vállalat elkötelezte magát a nettó zéró kibocsátás mellett, valamint nemzetközi együttműködést kötött a WWF-fel, hogy közösen találjanak válaszokat a globális ökológiai kihívásokra, és fenntarthatóbb kínálatot alakítsanak ki a vásárlók számára.
Kapcsolódó cikkeink
Díjat nyert a HEINEKEN Hungária „Net Zero Production” karboncsökkentési programja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fenntartható ünnep: The Body Shop ajándékok fair trade csomagolásban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újabb zöld projektek előkészítését kezdte meg az AutoWallis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Infláció: a várt emelkedés helyett stagnálás – 4,3% éves ráta, 3,9% maginfláció
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Spar 1,7 milliárd forintos beruházással fejlesztette üzlethálózatát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Díjat nyert a HEINEKEN Hungária „Net Zero Production” karboncsökkentési programja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >