Rangos szakmai díjakkal ismerték el a SPAR teljesítményét
A SPAR Magyarország nyerte az idén októberben első alkalommal odaítélt Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat. A vállalatot a Mastercard kereskedői versenyén is a legjobbnak találták, és a SuperStore 2018-as megmérettetésén is a dobogó legfelső fokára tartották érdemesnek a szervezők a hipermarket kategóriában.
A gyártó cégek szavazatai alapján a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. nyerte az első alkalommal kiírt Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat, amelyet a szakma legnagyobb rendezvényén a tapolcai Business Daysen adott át Farkas Sándor, az agrártárca miniszterhelyettese. A Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Trade magazin alapította nívódíjat az a kereskedelmi társaság kapja, amely a Magyar Termék védjegyhasználó cégeinek szavazatai alapján a legtöbbet tett a hazai termékek értékesítéséért és népszerűsítéséért. A gyártók értékelése szerint a SPAR Magyarország került az első helyre, így Heiszler Gabriella ügyvezető igazgató vehette át a díjat, Karsay Judit keramikus erre az alkalomra készített egyedi Madárka (Birdy) figuráját.
Azért hozták létre a nívódíjat – Nagy István agrárminiszter fővédnökségével – , hogy elismerjék azoknak az üzletláncoknak a munkáját, amelyek aktívan segítik a magyar termékek piacra jutását. Egyben bátorítani is szeretnék a kereskedelmi hálózatokat arra, hogy tevékenyebben támogassák a Magyar Termék védjegyes áruk értékesítését. Az értékelésre azokat kérték fel, akik a legjobban meg tudják ítélni, melyik üzletlánc segítette leginkább a védjegyes áruk eladását. A védjegyhasználók saját tapasztalataik alapján, ugyanakkor objektív kritériumokat pontozva mondtak véleményt.
A SPAR Magyarország évtizedek óta fontosnak tartja, hogy a termékkínálat kialakításában kiemelt szerephez jussanak a magyar termelők, gyártók és feldolgozók. A magyar áruk preferálását bizonyítja, hogy a vállalat hazai beszállítóinak aránya igen magas, és egyes termékcsoportok esetén kizárólag Magyarországon előállított árucikket forgalmaznak. 2017-ben a minőségi magyar élelmiszerek még nagyobb teret nyertek a SPAR és INTERSPAR üzletek polcain, ami hozzájárul a hazai beszállítók, valamint az agrárium és feldolgozóipar fejlődéséhez és bővüléséhez.
A nagykereskedelmi vállalat üzletpolitikájának helyességét igazolja az is, hogy a SPAR Magyarország a dobogó legfelső fokára állhatott a Mastercard által szervezett Az Év Kereskedője versenyben is, megosztva a díjat a Libri-Bookline Zrt.-vel. A verseny célja, hogy felhívja a figyelmet az eredeti és különleges kereskedelmi megoldásokra, valamint inspirálja a fejlesztéseket, és jutalmazza azokat a kereskedőket, akik többet szeretnének nyújtani vásárlóiknak. A vállalat A legjobb ügyfélélmény és a Társadalmi felelősségvállalás programban benyújtott kiemelkedő pályázataival nyerte el a fődíjat.
A SPAR Magyarországot kitüntették a SuperStore 2018-as megmérettetésen is: a hipermarket kategóriában a cég első helyezést ért el a tatabányai INTERSPAR áruházával. A közelmúltban modernizált üzletet a vállalat legújabb, gondosan megtervezett, minőségi anyagokra és energiatakarékos megoldásokra épülő koncepciója szerint építették át, melynek eredményeképpen innovatív, élményt adó környezetben tudnak az oda betérők vásárolni.
A kitüntető elismerések arra ösztönzik a vállalatot, hogy a minőségre, a folyamatosan változó vásárlói igények kiszolgálására, a hazai eredetű áruk forgalmára, illetve a társadalmi felelősségvállalásra alapuló tevékenységét a jövőben is folytassa. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Aprópénztől csörgő zsebek
A tavalyi évhez képest, amikor az életünk a feje tetejére…
Tovább olvasom >Van okunk óvatos optimizmusra
Hogyan alakul a magyar gazdaság a következő években? Milyen kihívásokkal…
Tovább olvasom >Pesszimista kereskedelmi szektor, a bővülés szándékával
Milyen hatások befolyásolják jelenleg a magyar kiskereskedelmi vállalatok működését? Hogyan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >