Rangos nemzetközi versenyen arannyal díjazták a Kalinkát
Arany minősítésben részesült a Kalinka Vodka a Meininger’s International Spirits Award (ISW) világszínvonalú versenyén. A díj a kiválóság elismerésén túl a legnagyobb és legelismertebb vodkamárkák közé helyezi a Zwack Unicum Nyrt. által több mint 40 éve gyártott italt.
Az ISW a világ egyik legrangosabb szeszesital-versenye, ahol szűk körű zsűricsoportok szigorúan és részletesen értékelik, átfogó minőségi tesztek alapján pontozzák a résztvevő termékeket. A folyamat során az italokat öt-hat főből álló szakértői testületek között osztják szét, akik vakon, az összehasonlíthatóságot garantáló, professzionális poharakban kóstolják őket, tematikusan összefüggő körökben. Minden szeszesitalt külön-külön és egymástól függetlenül, 100 pontos rendszerben, a megjelenés, az illat, az íz és az általános benyomás alapján értékelnek. Az italokat egy kifejezetten az egyes szeszesital-típusokhoz kifejlesztett ún. aromakerék segítségével jellemzik. Az összes értékelés átlaga adja az elért pontszámot a versenyen, amelynek idei megmérettetésén a jól ismert Kalinka márka arany minősítéssel zárt.
A vodka, ami aranyat ér: több évszázados vodkagyártási hagyományokra építve a Kalinkát a kiemelkedő minőségű gabonából készült párlat és ásványi anyagoktól teljességgel megtisztított víz alkotja. A négyszeres lepárlást és tízszeres szűrést követően még egy aranyszálas szűrőn is átcsörgedeztetik, ennek köszönhetően válik egyenletessé, lággyá és selymessé, tiszta vodkává. Az önmagában és long drink alapanyagként is nagyszerűen fogyasztható ital az ISW tekintélyes nemzetközi ítészeit is meghódította: bársonyosság (limpidity) kategóriában például 5 csillagot kapott. Az aranyérmes kortyokról tanúskodó plakett hamarosan a megújult Kalinka üvegeken is láthatóvá válik.
„Nagy büszkeséget jelent számunkra, hogy a Kalinkával elnyerhettük az ISW aranyérmet. A nívós verseny alapjául a szeszesitalok világának sokszínűsége és változatossága szolgál, valamint a rendkívüli keresése, a legmagasabb minőségre való törekvés és nem utolsósorban az iparág mozgatórugója, a féktelen kreativitás. Az aranyérem elismerése tehát kiemelkedő jelentőséggel bír a szakmában, bennünket pedig tovább erősít abban az elkötelezettségünkben, hogy időtálló értékeket, magas minőséget és közkedvelt ízeket teremtsünk”
– mondta Kovács Dávid Gábor, a Zwack Unicum Nyrt. marketingigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Don Papa Rum
A Don Papa szuperprémium rum a Fülöp-szigeteki Negros szigetén készül,…
Tovább olvasom >Meggyőző nyári ízélmény a Fütyülőstől
Új taggal bővült a Fütyülős-család, a Zwack Unicum Nyrt. likőrmárkája…
Tovább olvasom >Kalumba White Gin 0,7 l
A Kalumba White gin most limitált csomagolásban érhető el! A…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >