Rangos nemzetközi elismerés a Heinemann Testvérek Kft-nek
A Beam Global, amely olyan kiemelkedő nemzetközi italmárkák tulajdonosa, mint a Jim Beam, Teachers’s, Courvoisier, Sauza, Canadian Club stb., idén februárban rendezte meg a 2012-es EMEA konferenciáját a kanári-szigeteki Lanzarotén.
A rendezvényen részt vett a termékek magyarországi forgalmazója, a Heinemann Testvérek Kft., aki az elmúlt évtizedben jelentős sikereket ért el a hazai piacon, elsősorban a Jim Beam bourbon whiskeyvel.
A szakmai programokat követő gálavacsorán ceremoniális körülmények között több kategóriában kerültek átadásra az elismerő díjak. Az est fénypontja az elnöki díj átadása volt, melyet közel 150 ország forgalmazói közül az elmúlt évek legjobb teljesítményét felmutató forgalmazó nyerte el.
Óriási elismerésként az elnöki díjat a Heinemann Testvérek vehette át.
A díjat Albert Baladi, az EMEA régió elnöke adta át Pulai Imre ügyvezetőnek és Piri Attila marketingvezetőnek. A Heinemann Testvérek szintén jelölést kapott még a „legjobb piaci versenyző” díjra.
A cég fő terméke, a Jim Beam, 5 év alatt 50 százalékkal növelte forgalmát a magyar piacon, ami azért is kiemelkedő, mivel a teljes whiskypiac az elmúlt években csökkenő tendenciát mutatott. Az amerikai whiskey kategóriájának piaci részesedése növekszik, a kategória vezetője a Jim Beam, mely a jelek szerint további fejlődési potenciállal rendelkezik a hazai piacon.
A Heinemann Testvérek Kft. a válság ellenére 2011-ben fennállásának legeredményesebb évét zárta. A Beam Global termékek növekedése mellett tequilakategóriában a Heinemann Testvérek által forgalmazott Sierra Tequila továbbra is piacvezető, gyümölcslikőr-kategóriában a Berentzen likőrcsalád a legnagyobb mennyiségben importált termék, míg a Russian Standard vodka a kategórián belül az egyik legdinamikusabban fejlődő minőségi vodka a magyar piacon.
A Heinemann Testvérek Kft. idén ünnepli 20. születésnapját. Forgalma 2012-ben várhatóan meghaladja a 3 milliárd forintot.
Az elnöki díj átadásakor készített fényképen balról jobbra Jim Tighe a Beam Global személyzeti igazgatója, Piri Attila a Heinemann Testvérek Kft marketing igazgatója, Pulai Imre a Heniemann Testvérek Kft ügyvezető igazgatója és Albert Baladi a Beam Global EMEA régió elnöke látható
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megugrott a FAO globális élelmiszerár indexe
Az elmúlt 18 hónap legmagasabb értékére ugrott az élelmiszer-alapanyagok globális…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: magasabb növekedési pályára állhat a gazdaság
Magasabb növekedési pályára állhat a magyar gazdaság 2025-től – mondta…
Tovább olvasom >Sok sót tartalmaznak és drágák az új generációs növényi alapú húsok
Míg a növényi alapú húshelyettesítők nagy többsége a hússal szemben…
Tovább olvasom >