Rangos nemzetközi elismerés a Heinemann Testvérek Kft-nek
A Beam Global, amely olyan kiemelkedő nemzetközi italmárkák tulajdonosa, mint a Jim Beam, Teachers’s, Courvoisier, Sauza, Canadian Club, stb. idén februárban rendezte meg a 2012-es EMEA konferenciáját a Kanári Szigeteki Lanzarote-n.
A rendezvényen részt vett a termékek magyarországi forgalmazója a Heinemann Testvérek Kft, aki az elmúlt évtizedben jelentős sikereket ért el a hazai piacon elsősorban a Jim Beam bourbon whiskey-vel.
A szakmai programokat követő gálavacsorán ceremoniális körülmények között több kategóriában kerültek átadásra elismerő díjak. Az est fénypontja az elnöki díj átadása volt, melyet közel 150 ország forgalmazói közül az elmúlt évek legjobb teljesítményét felmutató forgalmazó nyerte el.
Óriási elismerésként az elnöki díjat a Heinemann Testvérek vehette át.
A díjat Albert Baladi az EMEA régió elnöke adta át Pulai Imre ügyvezetőnek és Piri Attila marketing vezetőnek. A Heinemann Testvérek szintén jelölést kapott még a „legjobb piaci versenyző” díjra.
A cég fő terméke a Jim Beam, 5 év alatt 50%-al növelte forgalmát a magyar piacon, ami azért is kiemelkedő, mivel a teljes whisky piac az elmúlt években csökkenő tendenciát mutatott. Az amerikai whiskey kategória piaci részesedése növekszik, a kategória vezetője a Jim Beam, mely a jelek szerint további fejlődési potenciállal rendelkezik a hazai piacon.
A Heinemann Testvérek Kft a válság ellenére 2011-ben fennállásának legeredményesebb évét zárta. A Beam Global termékek növekedése mellett Tequila kategóriában a Heinemann Testvérek által forgalmazott Sierra Tequila továbbra is piacvezető, gyümölcs likőr sor kategóriában a Berentzen likőr család a legnagyobb mennyiségben importált termék, míg a Russian Standard vodka a kategórián belül az egyik legdinamikusabban fejlődő minőségi vodka a magyar piacon.
A Heinemann Testvérek Kft idén ünnepli 20. születésnapját. Forgalma 2012-ben várhatóan meghaladja a 3Mrd Forintot.
Az elnöki díj átadásakor készített fényképen balról jobbra Jim Tighe a Beam Global személyzeti igazgatója, Piri Attila a Heinemann Testvérek Kft marketing igazgatója, Pulai Imre a Heniemann Testvérek Kft ügyvezető igazgatója és Albert Baladi a Beam Global EMEA régió elnöke látható
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >Lidl Magyarország idén is zárva tart szenteste: az ünnep békéjét támogatja az áruházlánc
A Lidl Magyarország tavaly elindított hagyományát követve idén sem nyitja…
Tovább olvasom >