Rangos nemzetközi díjjal tüntették ki társadalmilag felelős működéséért a Lidl Magyarországot
A Társadalmi Felelősségvállalás Világnapján rangos nemzetközi elismerésben részesült a Lidl Magyarország. A World CSR Day szakmai zsűrije az FMCG szektor legjobb CSR gyakorlataiért járó díjjal tüntette ki az áruházláncot, a természeti és társadalmi környezetért tett példamutató és felelős működéséért.
A „Global CSR Excellence & Leadership Awards” a legjobb megvalósított társadalmi felelősségvállaláshoz kapcsolódó programok díja, melyet 2012 óta minden évben azoknak a vállalatoknak ítél meg a nemzetközi grémium, akik etikus megközelítéssel, kiemelkedően sokat tesznek a fenntarthatóságért. Az idei elismeréseket hagyományosan a CSR Világnapján, február 18-án, az indiai Mumbaiban rendezett világkongresszuson, egy ünnepélyes díjátadó gála keretében adták át.
A díjat kiérdemlő Lidl Magyarország működésében kezdettől fogva rendszerszinten jelenik meg a felelős működés. Az egész bolthálózatra kiterjedő környezetvédelmi beruházása eredményeképpen egyedülálló módon, a keletkezett hulladék 95%-át tudja újrahasznosítani a vállalat, ezáltal jelentősen csökkentve az éves CO2 kibocsátást is. A természeti környezet védelmét célozta a Lidl a Pilisért kampány is, melynek keretében a tavalyi évben 1 millió facsemete beszerzését, közel 60 hektárnyi erdőterület faültetését támogatta az áruházlánc.
A családokat és gyermekeket jótékonysági programokkal és adományozással segíti a vállalat, a gyermeki jólétet pedig kiemelkedően fontosnak tekinti. A Gyermekétkeztetési Alapítványt az elmúlt években közel 80 millió forint értékű adománnyal támogatta. A Lidl a gyermekek egészsége mellett is állást foglal, ennek érdekében vezette be minden üzletében az Egészséges kassza intézményét, s indította el 2015 őszén edukációs céllal Egészségesen az iskolapadban! kampányát, melynek keretében szülőket, gyermekeket és pedagógusokat egyaránt interaktív módon megszólított. Az áruházlánc mindezeken felül a Lidl a magyar beszállítókért programja keretében a hazai vállalkozásokat is kiemelten támogatja.
„A Lidl hazai menedzsmentje az üzleti stratégiába integrálva, önállóan dönt a vállalat felelős működéséről. Örömmel és büszkeséggel tölt el bennünket, hogy tevékenységünket e díjjal nemzetközi szinten is elismerik” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország PR vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl Magyarország a hazai borászatok sikeréért is dolgozik
A Lidl Magyarország 2024-ben mintegy 17,5 milliárd forinttal, az elmúlt…
Tovább olvasom >A Lidl Svájc friss hűtött termékeket is bevon élelmiszermentő programjába
A Lidl Svájc tovább bővítette élelmiszer-pazarlás elleni programját: mostantól hűtött…
Tovább olvasom >Komolyan készül a nyárra a Lidl és az Aldi is
A Lidl és az Aldi is nagy nyári ruházati akcióval…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >