Rangos elismerés a dm kommunikációjának

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 11. 25. 15:10

A drogerie markt a NeoNoir Kommunikációs ügynökséggel közösen két kategóriában is díjazott lett a PRizmán, a pr szakma legrangosabb hazai versenyén. A november 23-i díjátadó rendezvényen a két cég idén nyáron lefolytatott közösségimédia-alapú kommunikációs kampányát választotta az öttagú szakmai zsűri a legjobbnak Kríziskommunikáció – Issue management kategóriában, valamint az Év Pr Projektje összesített fődíjat is ez a pályázat nyerte.

A szakmai zsűri értékelése szerint: „A kríziskommunikáció, amelyet a NeoNoir a drogéria-hálózatnak tervezett és lefolytatott a közösségi médiában, egyik hazai iskolapéldája az új, digitális világban szükséges felkészültségnek. Az ügynökség rövid idő alatt elcsendesítette azt a közfelháborodást, ami a dm biztonsági őreivel szemben kialakult, és a közösségi médiában, a Facebook több mint tízezres dm-ellentáborában és blogokon elterjedt.”

Igazi kihívás és élmény volt a munka, mert ezzel a dm életében egy új időszámítás kezdődött. A drogérialánc minden érdeklődőnek válaszol, kommentjeikre reagál, sőt a vélemények alapján, ha szükséges változtatja üzletpolitikáját, így a cég a lehető legközelebb kerül a vevőkhöz. A vásárlókkal való kommunikációban a falak leomlottak, és a közösségi médián keresztül mindenki hozzátehet észrevételeivel Magyarország vezető drogériahálózatának működéséhez

A közösségi oldalak egyre meghatározóbb szerepet töltenek be a mindennapi életben. Így a drogérialánc is létrehozta saját Facebook-csoportját, amely máris több mint 1000 rajongót számlál. A dm az ügynökséggel közösen az online felületeken közvetlen, gyors és kétirányú kommunikációt kezdeményez, a csoport tagjait pedig egyedi alkalmazásokkal, játékokkal és akciókkal várja – írja a tozsdeforum.hu.

Kapcsolódó cikkeink