Rangos elismerés a dm kommunikációjának
A drogerie markt a NeoNoir Kommunikációs ügynökséggel közösen két kategóriában is díjazott lett a PRizmán, a pr szakma legrangosabb hazai versenyén. A november 23-i díjátadó rendezvényen a két cég idén nyáron lefolytatott közösségimédia-alapú kommunikációs kampányát választotta az öttagú szakmai zsűri a legjobbnak Kríziskommunikáció – Issue management kategóriában, valamint az Év Pr Projektje összesített fődíjat is ez a pályázat nyerte.
A szakmai zsűri értékelése szerint: „A kríziskommunikáció, amelyet a NeoNoir a drogéria-hálózatnak tervezett és lefolytatott a közösségi médiában, egyik hazai iskolapéldája az új, digitális világban szükséges felkészültségnek. Az ügynökség rövid idő alatt elcsendesítette azt a közfelháborodást, ami a dm biztonsági őreivel szemben kialakult, és a közösségi médiában, a Facebook több mint tízezres dm-ellentáborában és blogokon elterjedt.”
Igazi kihívás és élmény volt a munka, mert ezzel a dm életében egy új időszámítás kezdődött. A drogérialánc minden érdeklődőnek válaszol, kommentjeikre reagál, sőt a vélemények alapján, ha szükséges változtatja üzletpolitikáját, így a cég a lehető legközelebb kerül a vevőkhöz. A vásárlókkal való kommunikációban a falak leomlottak, és a közösségi médián keresztül mindenki hozzátehet észrevételeivel Magyarország vezető drogériahálózatának működéséhez
A közösségi oldalak egyre meghatározóbb szerepet töltenek be a mindennapi életben. Így a drogérialánc is létrehozta saját Facebook-csoportját, amely máris több mint 1000 rajongót számlál. A dm az ügynökséggel közösen az online felületeken közvetlen, gyors és kétirányú kommunikációt kezdeményez, a csoport tagjait pedig egyedi alkalmazásokkal, játékokkal és akciókkal várja – írja a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >