Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját. A vállalat Regnum húsüzemének flow-pack gépe segítségével 70%-kal kevesebb műanyag felhasználásával csomagolják a húsüzem legnépszerűbb termékét. Emellett az üzletlánc karbontudatos eseményei is elismerésben részesültek.

Csomagolás terén a kevesebb mindig több
„A SPAR Magyarország számára a környezeti fenntarthatóság kérdésköre stratégiai jelentőséggel bír. Céljaink elérése érdekében az új és megújuló üzleteinket már ennek figyelembevételével fejlesztjük. Büszkék vagyunk arra, hogy az elmúlt időszakban több kezdeményezésünket is rangos díjakkal ismerték el, ami megerősít bennünket abban, hogy jó úton járunk”
– ismertette Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
Az Effekt 2030 – Az ESG megoldások díj célja, hogy elismerje és minél szélesebb körben megismertesse a cégek által alkalmazott hatékony környezeti, társadalmi és irányítási megoldásokat, ezzel is elősegítve a vállalatok ESG-fókuszú szemléletének fejlődését. Zöld egyensúly kategóriában, hulladékcsökkentési területen a SPAR Magyarország „S-BUDGET darálthús flow-pack csomagolásváltás” elnevezésű programját díjazták. Az új termékcsomagolás biztonságos, megőrzi a hústermék frissességét, miközben 70%-kal kevesebb műanyag felhasználásával készül. A fejlesztésnek köszönhetően a vállalat a 2023-as bevezetés óta már 22 tonnával csökkentette a műanyagfelhasználását.
A SPAR innovatív csomagolástechnológiája a Joint Venture Szövetség (JVSZ) Companies for the Future Award Best ESG program kategóriájának győztese lett. Emellett a vállalat példaértékű karbontudatos rendezvényeit is elismerte a JVSZ: a SPAR 2024-ben már két rendezvényét is ennek szellemiségében szervezte meg. Az események miatt keletkezett szén-dioxid-kibocsátást pedig összesen 418 őshonos gyümölcsfa telepítésével kompenzálta a cég.
A Nébih Szupermenta programja nemrégiben országszerte 30 kereskedelmi egységet, elsősorban azok tejtermékrészlegét vette górcső alá. A felmérés során a Budapest, 3. kerület, Csobánka tér 3. szám alatt található SPAR szupermarket kiválóan megfelelt minősítést kapott, így jogosulttá vált a Szupermenta embléma használatára.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >