Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját. A vállalat Regnum húsüzemének flow-pack gépe segítségével 70%-kal kevesebb műanyag felhasználásával csomagolják a húsüzem legnépszerűbb termékét. Emellett az üzletlánc karbontudatos eseményei is elismerésben részesültek.

Csomagolás terén a kevesebb mindig több
„A SPAR Magyarország számára a környezeti fenntarthatóság kérdésköre stratégiai jelentőséggel bír. Céljaink elérése érdekében az új és megújuló üzleteinket már ennek figyelembevételével fejlesztjük. Büszkék vagyunk arra, hogy az elmúlt időszakban több kezdeményezésünket is rangos díjakkal ismerték el, ami megerősít bennünket abban, hogy jó úton járunk”
– ismertette Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
Az Effekt 2030 – Az ESG megoldások díj célja, hogy elismerje és minél szélesebb körben megismertesse a cégek által alkalmazott hatékony környezeti, társadalmi és irányítási megoldásokat, ezzel is elősegítve a vállalatok ESG-fókuszú szemléletének fejlődését. Zöld egyensúly kategóriában, hulladékcsökkentési területen a SPAR Magyarország „S-BUDGET darálthús flow-pack csomagolásváltás” elnevezésű programját díjazták. Az új termékcsomagolás biztonságos, megőrzi a hústermék frissességét, miközben 70%-kal kevesebb műanyag felhasználásával készül. A fejlesztésnek köszönhetően a vállalat a 2023-as bevezetés óta már 22 tonnával csökkentette a műanyagfelhasználását.
A SPAR innovatív csomagolástechnológiája a Joint Venture Szövetség (JVSZ) Companies for the Future Award Best ESG program kategóriájának győztese lett. Emellett a vállalat példaértékű karbontudatos rendezvényeit is elismerte a JVSZ: a SPAR 2024-ben már két rendezvényét is ennek szellemiségében szervezte meg. Az események miatt keletkezett szén-dioxid-kibocsátást pedig összesen 418 őshonos gyümölcsfa telepítésével kompenzálta a cég.
A Nébih Szupermenta programja nemrégiben országszerte 30 kereskedelmi egységet, elsősorban azok tejtermékrészlegét vette górcső alá. A felmérés során a Budapest, 3. kerület, Csobánka tér 3. szám alatt található SPAR szupermarket kiválóan megfelelt minősítést kapott, így jogosulttá vált a Szupermenta embléma használatára.
Kapcsolódó cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >Új festmények a Mizo Art Coffee csomagolásain
A Mizo Coffee Selection idén nyáron ismét újraértelmezi a kávézás…
Tovább olvasom >NKFH: hársfavirág teát hívott vissza a Spar
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. hársfavirág teát hívott vissza esetleges…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >