Randstad Award: „Legvonzóbb munkaadó – FMCG kategória” cím – Nestlé Hungária
Nagy megtiszteltetés számunkra ez a díj, amelyre úgy tekintünk, mint annak a vállalati kultúrának és hírnévnek az elismerésére, amit a Nestlé dolgozói teremtettek. A Nestlé Hungária Kft. több mint 20 éves magyarországi sikere az olyan erős márkák, mint a Nescafé, a Nestlé Beba, a Nesquik, a Nestlé Aquarel, a Balaton, a Purina és a Nestlé Fitness, valamint annak a nagyszerű és egyedülálló tehetségnek a gazdag kombinációjára épül, amellyel nap mint nap örömet szerzünk fogyasztóinknak – vallja Mike Nixon, a Nestlé Hungária Kft. ügyvezető igazgatója.
Ennek a sikernek köszönhetően ma a vállalat 2000 embert foglalkoztat Magyarországon, és több mint 70 milliárd forint értékű beruházást létesített az évek során. Hitvallásuk, hogy az emberek szeretnek egy sikeres és a társadalom iránt felelősséget vállaló cég csapatának tagjai lenni. Az emberek szeretik, ha tisztelik az egyéniségüket, ha munkájuk és karrierlehetőségeik kihívásain keresztül folyamatosan fejlődhetnek. Ezért a Nestlénél olyan munkakörnyezet kialakítására törekszenek, amely inspiráló vezetői magatartás és munkaerő megteremtését segíti elő, ahol az egyének érzik, hogy teljes mértékben hozzájárulnak a csapatuk és a vállalat sikereihez.
Támogatják egy visszajelzésekre épülő kultúra kialakítását, amelyben kiemelt szerep jut a jó teljesítmény elismerésének, emellett bátorítják a többféle gondolkodásmódot.
– Sikerünk kulcsa tehetséges alkalmazottainkban rejlik, továbbá a magyar társadalom sikere is meghatározó szerepű a működésünk szempontjából. Ezért a Közös Értékteremtés szemléletével dolgozunk, vagyis hisszük, hogy hosszú távú üzleti siker csak akkor lehetséges, ha működésünkkel nemcsak részvényeseink, hanem a társadalom javát is szolgáljuk. Fantasztikus érzés, amikor a motiváló és kiváló teljesítményre ösztönző munkakörnyezet kialakítására irányuló erőfeszítéseink kívülről is elismerést nyernek – emeli ki Mike Nixon.
Közös értékteremtési tevékenységük fókuszterületei a táplálkozás, a vidékfejlesztés és a vízfelhasználás. A nemrégiben útjára indított „Nestlé Ifjúsági Kezdeményezés” tovább erősíti a társadalom iránti elkötelezettségüket azzal, hogy munkatapasztalati lehetőséget, illetve karrier-tanácsadást biztosítanak a fiatalok számára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >