Rákapcsol a Magyar Turizmus Zrt.
Reklámakciót tervez az idén a Magyar Turizmus Zrt. Magyar Kongresszusi Irodája, ebben a magyar konferenciahotelek és rendezvényhelyszínek részére együttműködést és közös megjelenést biztosít a nemzetközi hivatásturizmus piacán.
A Magyar Turizmus Zrt. tájékoztatása szerint az akció során a szolgáltatók konferenciacsomagjait a tervek szerint külön site-on helyezik el, valamint együttműködést alakítanak ki az érintett szakmai szervezetekkel, így például az utazási irodák szövetségével, a szállodaszövetséggel.
2010 őszére a Magyar Kongresszusi Iroda egy szakmai fórum megszervezését tervezi a konferencia- és rendezvény-szervezésben érintett szakmai partnerei részére. Ennek célja, hogy erősítse a magyarországi hivatásturisztikai szolgáltatók közötti kommunikációt, kapcsolattartást, hogy információt szerezhessenek a nemzetközi gyakorlatról, tapasztalatokról, illetve a globális pénzügyi válságnak a magyar piacra gyakorolt hatásairól.
A Magyar Kongresszusi Iroda 2010-ben megkezdi egy közös, internet-alapú értékesítési rendszer kialakítását is, amelyen a konferenciákra érkező vendégek előre meghatározott áron foglalhatják le szállásukat. A rendszer kialakításában számítanak a szakmai szervezetek, a konferenciaszervezők, valamint a szállodavállalatok együttműködésére. A rendszer lehetővé teszi egy átlátható és minden együttműködő fél számára előnyös árazás kialakítását.
Az előzetes adatok szerint 2009-ben 357 nemzetközi kritériumoknak megfelelő konferenciát szerveztek Magyarországon, ez 33 százalékos csökkenés 2008-hoz viszonyítva – közli az MTI.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >