Rajzfilmmel hirdet az interneten a Johnson & Johnson
A társaság ma kezdődő reklámkampánya a Johnson & Johnson bébi testápolót reklámozza a leglátogatottabb baba portálokon.
Az egy-két perces rajzfilmek a
kötödést elősegítő babamasszázst
mutatják be angol és spanyol nyelven és az
internetes honlapokon kívül néhány amerikai
televízió csatornán is láthatók
lesznek majd. A Johnson & Johnson a témára külön
website-ot is létrehozott.
Az Egyesült Államokban több
mint 32 millió anyuka rendszeresen használja az
internetet tájékozódásra, tanulásra,
szórakozásra ezért a döntött a J&J
amellett, hogy a jövőben aktívabban kihasználja a
világháló nyújtotta lehetőségeket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A karácsonyfa-vásárlás is digitalizálódik: rohamosan nő az igény az online rendelésre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyre tudatosabbak a gyerekek: 2025-ben is több mint 8 ezer kisiskolás vett részt az Etesd az Eszed oktatóprogram Kihívásában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az OKSZ tagjai azokért, akiknél nem jön a Jézuska
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
