Rajzfilmmel hirdet az interneten a Johnson & Johnson
A társaság ma kezdődő reklámkampánya a Johnson & Johnson bébi testápolót reklámozza a leglátogatottabb baba portálokon.
Az egy-két perces rajzfilmek a
kötödést elősegítő babamasszázst
mutatják be angol és spanyol nyelven és az
internetes honlapokon kívül néhány amerikai
televízió csatornán is láthatók
lesznek majd. A Johnson & Johnson a témára külön
website-ot is létrehozott.
Az Egyesült Államokban több
mint 32 millió anyuka rendszeresen használja az
internetet tájékozódásra, tanulásra,
szórakozásra ezért a döntött a J&J
amellett, hogy a jövőben aktívabban kihasználja a
világháló nyújtotta lehetőségeket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >