Ragaszkodunk a feketéhez
Ha kényeztetésről van szó, a kávénkhoz ragaszkodunk leginkább – derült ki egy friss online kutatásból. A fekete és a forró csoki még a masszázsnál is kényeztetőbb élménynek bizonyult – ezekkel a finomságokkal kedveskedünk legszívesebben szeretteinknek. A NESCAFÉ Dolce Gusto tavaly decemberben a TeszVesz online aukciós portál felhasználóit kérdezte kényeztető szokásaikról. A 3612 válaszadó – akiknek nagy része, 76 százaléka hölgy volt – elsöprő többséggel állt ki a fekete mellett: 91 százalékuk inkább lemondana a szépítő kezelésekről, mintsem hogy reggeli kávéját kelljen nélkülöznie. Kávéval ébresztjük családtagjainkat is: a kedvenc reggeli rádiós műsor csak a megkérdezettek 3 százaléka, a frissítő zuhany pedig mindössze 0,6 százaléka szerint a legjobb ébresztő, míg a kávé vagy a forró csoki segítségével 96,4 százalék szerint indul jól a reggel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >