Ragaszkodunk a feketéhez
Ha kényeztetésről van szó, a kávénkhoz ragaszkodunk leginkább – derült ki egy friss online kutatásból. A fekete és a forró csoki még a masszázsnál is kényeztetőbb élménynek bizonyult – ezekkel a finomságokkal kedveskedünk legszívesebben szeretteinknek. A NESCAFÉ Dolce Gusto tavaly decemberben a TeszVesz online aukciós portál felhasználóit kérdezte kényeztető szokásaikról. A 3612 válaszadó – akiknek nagy része, 76 százaléka hölgy volt – elsöprő többséggel állt ki a fekete mellett: 91 százalékuk inkább lemondana a szépítő kezelésekről, mintsem hogy reggeli kávéját kelljen nélkülöznie. Kávéval ébresztjük családtagjainkat is: a kedvenc reggeli rádiós műsor csak a megkérdezettek 3 százaléka, a frissítő zuhany pedig mindössze 0,6 százaléka szerint a legjobb ébresztő, míg a kávé vagy a forró csoki segítségével 96,4 százalék szerint indul jól a reggel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Drágítja az élelmiszert, hogy túl sok kézen megy át? – Ellátási láncokról és a „rövidítés” illúziójáról beszélt Éder Tamás
Sokan gondolják úgy, hogy az élelmiszerek árából le lehetne faragni,…
Tovább olvasom >