Radikális árcsökkenés az ALDI-nál
Az ALDI Magyarország jelentős árcsökkentést hajt végre húsvét előtt. A vállalat az üzletek középső sorában található nem-élelmiszer jellegű termékek – mintegy 2000 árucikk – esetében kiugró mértékben mérsékli a fogyasztói árakat.
Radikális mértékben csökkenti az ALDI a kiárusításban részt vevő, nem-élelmiszer jellegű termékeinek árát. A jellemzően az üzletek középső során elérhető húsvéti ajándékok, háztartási és lakberendezési eszközök, ruhák, cipők, konyhai kiegészítők, háziállatfelszerelések közül mintegy 2000 termék kerül kevesebbe. A vásárlók az üzletekben a készletkisöprés felirat alatt találják ezeket az árucikkeket, amelyek árát a februárban mérsékelt szinthez képest további 50%-kal csökkentette az áruházlánc. A készletkisöprési akció az ALDI valamennyi magyarországi üzletében érvényes, a termékkínálat üzletenként eltérő lehet, és kizárólag a készlet erejéig tart.
„Az ALDI elkötelezett amellett, hogy a magyar vásárlók számára a lehető legjobb ár-érték arányú termékeket kínálja. A most bevezetett további árcsökkentés is ezt a törekvésünket tükrözi, így húsvét előtti radikális leárazásunknak köszönhetően számos termék az egy hónappal ezelőtti árhoz képest 50%-kal kedvezőbb szinten vásárolható meg, ezzel is segítjük a magyar családokat az ünnepi készülődés során”
– nyilatkozta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország országos ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Érték, elérhetőség és felelősség egy helyen: ALDI – alacsony árak, magas minőség, több üzlet
Kihívásokkal teli környezetben is a vásárlóknak nyújtott minél több előnyre…
Tovább olvasom >KSH: májusban a fogyasztói árak átlagosan 4,4 százalékkal haladták meg az előző év azonos hónapi értékeket
2025. májusban a fogyasztói árak átlagosan 4,4 százalékkal haladták meg…
Tovább olvasom >A vásárlók bevonásával keres új üzlethelyszíneket a brit ALDI
Az ALDI az Egyesült Királyságban élő vásárlókat kéri, hogy segítsenek…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Lezajlott az első Fenntartható Csomagolás Fórum
2025. június 4-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre az…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >