Radikális árcsökkenés az ALDI-nál
Az ALDI Magyarország jelentős árcsökkentést hajt végre húsvét előtt. A vállalat az üzletek középső sorában található nem-élelmiszer jellegű termékek – mintegy 2000 árucikk – esetében kiugró mértékben mérsékli a fogyasztói árakat.
Radikális mértékben csökkenti az ALDI a kiárusításban részt vevő, nem-élelmiszer jellegű termékeinek árát. A jellemzően az üzletek középső során elérhető húsvéti ajándékok, háztartási és lakberendezési eszközök, ruhák, cipők, konyhai kiegészítők, háziállatfelszerelések közül mintegy 2000 termék kerül kevesebbe. A vásárlók az üzletekben a készletkisöprés felirat alatt találják ezeket az árucikkeket, amelyek árát a februárban mérsékelt szinthez képest további 50%-kal csökkentette az áruházlánc. A készletkisöprési akció az ALDI valamennyi magyarországi üzletében érvényes, a termékkínálat üzletenként eltérő lehet, és kizárólag a készlet erejéig tart.
„Az ALDI elkötelezett amellett, hogy a magyar vásárlók számára a lehető legjobb ár-érték arányú termékeket kínálja. A most bevezetett további árcsökkentés is ezt a törekvésünket tükrözi, így húsvét előtti radikális leárazásunknak köszönhetően számos termék az egy hónappal ezelőtti árhoz képest 50%-kal kedvezőbb szinten vásárolható meg, ezzel is segítjük a magyar családokat az ünnepi készülődés során”
– nyilatkozta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország országos ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Lakásépítést szorgalmaz a német építésügyi miniszter az élelmiszerüzletek fölé
Verena Hubertz német építésügyi miniszter arra ösztönözné a nagy kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Egymillió adag ételt adományoz a brit Aldi rászorulóknak a nyári szünetben
Az Aldi tovább bővíti jótékonysági kezdeményezései körét: a diszkontlánc vállalta,…
Tovább olvasom >KSH: a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 4,6, a májusit 0,1 százalékkal haladták meg
2025. júniusban a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >