Magazin: Racionális papíradagolás
Az éttermi mosdók működtetési költségeinek egyik legdrágább tétele a papír, márpedig jó adagolóval még a toalettpapírral is spórolhat a vendéglátós.
A Tork laponkénti toalettpapír-adagolójával 40 százalékkal csökkenthető a papírfelhasználás a mosdóban!
A Tork a korábbi, nagy forgalmú mosdókban használt, kerek, robosztus, központi adagolású SmartOne toalettpapír-adagolóinak tapasztalatait a Tork Elevation adagoló család modelljeivel egyesítve létrehozta a Tork SmartOne® legújabb generációját. A SmartOne előző generációjának strapabíró kialakítása az adagoló sikerének kulcsfontosságú tényezője volt, alkalmassá tette ugyanis a terméket a nagy forgalmú, intenzív igénybevételnek kitett mosdóhelyiségekben való használatra.
A Tork SmartOne® új generációja elődjénél karcsúbb, ám tervezői komoly figyelmet fordítottak arra is, hogy ahhoz hasonlóan tartós legyen. Zárt és védett kialakításának köszönhetően a felhasználó csak azt a lapot érinti, amit használni fog, így a kereszt-szennyeződés kockázata csökken. Magas minőségű ABS műanyagból készült, a tekercset fém kulcs és zár védi. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Tiszta haszon!
A higiéniai piac néhány nagy szereplőjét piacról, termékújdonságokról, vásárlói preferenciákról,…
Tovább olvasom >Akár napi 20 munkamegszakítás, extra dolgozói stressz és jelentős pazarlás forrása a gyárakban a tisztítás, pedig lenne megoldá
Műszakonként akár 20 megállás – ennyiszer kell egy gépkezelőnek otthagynia…
Tovább olvasom >Így csökkenthetik négy lépésben a cégek higiéniai karbonlábnyomukat
Okos megoldásokkal a cégek csökkenthetik a hulladék mennyiségét, mérsékelhetik ökolábnyomukat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >Újra az áfaszabályozásról
Zerényi Károly, az MVI elnöki tanácsadója nemrégiben a penzcentrum.hu-nak a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >