A magyarok több mint negyede nyitott az új fizetési technológiára
A Mastercard friss kutatása szerint az európaiak egynegyede, a magyar megkérdezetteknek pedig a 27 százaléka szeretne már okosórával, karkötővel, kulcstartóval vagy egyéb viselhető eszközzel fizetni.
A Mastercard és Maestro kártyákkal egy érintéssel végrehajtott fizetések összege az elmúlt évben 145 százalékkal nőtt, és Európában is egyre többen fizetnének viselhető eszközök segítségével. A folyamatos bővülés mellett évről évre egyre jobb az innovatív eszközök fogyasztói megítélése. Legnagyobb mértékben a visszaélésektől való félelem csökkent.
Az ABN AMRO Bank a Mastercarddal együttműködve az egyik első európai szolgáltató, amely lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy a folyószámlájukhoz kapcsolt viselhető eszközök segítségével a világon bárhol tudjanak fizetni. A Mastercard célja, hogy a következő 5 évben az egyérintéses technológia legyen világszerte az általánosan elfogadott fizetési mód. //
Kapcsolódó cikkeink
Már a német boltokban is lehet PayPal-lel fizetni
A PayPal a világon elsőként Németországban vezeti be az okostelefonnal…
Tovább olvasom >Közös élményekkel készül a nyárra a K&H és a Mastercard
A K&H és a Mastercard idén országszerte exkluzív zenei és…
Tovább olvasom >Óvatos optimizmus: így kezelik pénzügyeiket és digitalizálnak a hazai kkv-k
A magyar kkv-k óvatosan terveznek: miközben a gazdasági környezet kihívásokat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet a prémium élelmiszerek piacán: a Chef Market megvásárolta a Culinaris nagy- és kiskereskedelmi üzletágát
Jelentős átalakulás zajlik a prémium élelmiszerek hazai piacán: a Chef…
Tovább olvasom >Visit Hungary: még jelentkezhetnek a települések az ország egyik legnépszerűbb környezetszépítő versenyére
Május 30-ig még nevezhetnek a települések Magyarország egyik legsikeresebb és…
Tovább olvasom >„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >