A magyarok több mint negyede nyitott az új fizetési technológiára
A Mastercard friss kutatása szerint az európaiak egynegyede, a magyar megkérdezetteknek pedig a 27 százaléka szeretne már okosórával, karkötővel, kulcstartóval vagy egyéb viselhető eszközzel fizetni.
A Mastercard és Maestro kártyákkal egy érintéssel végrehajtott fizetések összege az elmúlt évben 145 százalékkal nőtt, és Európában is egyre többen fizetnének viselhető eszközök segítségével. A folyamatos bővülés mellett évről évre egyre jobb az innovatív eszközök fogyasztói megítélése. Legnagyobb mértékben a visszaélésektől való félelem csökkent.
Az ABN AMRO Bank a Mastercarddal együttműködve az egyik első európai szolgáltató, amely lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy a folyószámlájukhoz kapcsolt viselhető eszközök segítségével a világon bárhol tudjanak fizetni. A Mastercard célja, hogy a következő 5 évben az egyérintéses technológia legyen világszerte az általánosan elfogadott fizetési mód. //
Kapcsolódó cikkeink
A kártyás fizetés ma már alapelvárás a kereskedőktől
„A kártyaelfogadás ma már olyan, mint egy közműszolgáltatás: alapelvárás. Aki…
Tovább olvasom >Élményekkel teli csizma: Az európai Z generáció kedvenc ajándékai
Bár a legújabb AirPodsra vagy egy dizájner táskára sem mondanak…
Tovább olvasom >Élmény és mobilitás találkozott a MOL és a Mastercard közös promóciójában
December elsején zárult le a MOL és a Mastercard újabb közös nyereményjátéka, amelyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >