QR-kód marketing ajánlás a DIMSZ Mobilmarketing tagozatától
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) ezzel a dokumentummal kívánja átfogóan és tömören bemutatni a mobilkódok használatát az iparág szereplőinek. Az ún. whitebook-ot a 3 nagy mobilszolgáltató, a Magyar Telekom, a Telenor, a Vodafone, valamint a GS1 Magyarország, automatikus azonosítással és jelöléstechnikával foglalkozó szervezet is elfogadta.
A kétdimenziós – mobil eszközökkel is leolvasható – vonalkódok, az ún. mobilkódok magyarországi használatának gyors terjedése tette indokolttá a jelen „fehér könyv” összeállítását, amely a továbbiakban iparági ajánlásként szolgál.
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) és annak Mobilmarketing Tagozata (MMT) által vezetett konzorcium, amelynek a három mobilszolgáltató mellett a GS1 Magyarország is a tagja, ezzel a dokumentummal kívánja átfogóan és tömören bemutatni a mobilkódokat az iparág szereplőinek, és azok kipróbálására, használatára bátorítani a cégeket. Azt is szeretnék elérni, hogy a már mobilkódot alkalmazó cégek megosszák a gyakorlatban kialakított és leginkább bevált példáikat, esettanulmányaikat, hogy ezáltal a DIMSZ MMT a jövőben még hasznosabb tanácsokat adhasson az egész piac számára.
A mobilkódokkal (elsősorban az ajánlás által is preferált QR kóddal) a felhasználók hatékonyabbá tehetik a márkával kapcsolatos marketing- és reklámtevékenységüket, mivel a mobilkódokkal jól mérhető interaktív funkcionalitás és fokozott vásárlói elkötelezettség biztosítható. A mobilkódok hidat képeznek az online és offline világ között, segítségükkel a fogyasztók hozzáférhetnek a márkával kapcsolatos marketinganyagokban foglalt információkhoz, multimédiás tartalomhoz, promóciókhoz, kedvezményekhez, mintákhoz, partnerboltok címeihez és még sok más adathoz. Vámos-Hegyi Attila, a DIMSZ elnöke hozzátette, hogy az információ-szolgáltatások és marketingkommunikáció terén sokrétűen és hatékonyan használható QR kódok eddigi organikus fejlődését kívánja a konzorcium mederbe terelve támogatni, marketing ajánlást adva az ügynökségek és szolgáltatók, illetve marketing szakemberek kezébe. Az ajánlás az alábbi linkről letölthető: http://www.dimsz.hu/downloads/Mobilkod_whitebook_1.5.1.pdf
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sok sót tartalmaznak és drágák az új generációs növényi alapú húsok
Míg a növényi alapú húshelyettesítők nagy többsége a hússal szemben…
Tovább olvasom >A baby boomerek jelentik a növekedés kulcsát az öregedésgátló bőrápoló termékek piacán
A Baby Boomer generáció növekvő érdeklődése az egészséges öregedés iránt…
Tovább olvasom >A versenyfenyegetettséget elemzi a dunnhumby és a Placer.ai új AI-alapú eszköze
Új AI-eszközt alkotott a dunnhumby és a Placer.ai, amely képes a…
Tovább olvasom >