QR-kód kerül a Barilla egyes tésztatermékeire
Barilla QR-kódokat helyezett el tíz legnépszerűbb tésztájának csomagolásán a látássérült fogyasztók segítése céljából. Ezzel a lépéssel az olasz gyártó bővíti együttműködését a vak és gyengénlátó fogyasztóknak élő hang- és képi támogatást nyújtó Be My Eyes platformmal.
A vállalat októberben kezdte meg a QR-kódok bevezetését a Barilla klasszikus penne, spagetti, farfalle, rotini, rigatoni, trikolor rotini, vékony spagetti, fettuccini, angyalhaj és linguine dobozain.
Kapcsolódó cikkeink
300 millió eurót ruházott a Barilla fenntarthatóságba és innovációba
A Barilla olasz tészta- és szószmárka fenntarthatósági jelentése szerint 2023-ban…
Tovább olvasom >Jöhet a QR-kódos fizetés Magyarországon
Magyarország a nyolcvanas-kilencvenes évek fordulóján, technológiai elmaradottsága okán, átugrotta a…
Tovább olvasom >Nem gyártja többé a Barilla a növényi alapú Tolerant Foods tésztákat
Leállítja a Barilla Group minimálisan feldolgozott hüvelyesekből készült tésztáinak gyártását…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >