QR-kód kerül a Barilla egyes tésztatermékeire
Barilla QR-kódokat helyezett el tíz legnépszerűbb tésztájának csomagolásán a látássérült fogyasztók segítése céljából. Ezzel a lépéssel az olasz gyártó bővíti együttműködését a vak és gyengénlátó fogyasztóknak élő hang- és képi támogatást nyújtó Be My Eyes platformmal.
A vállalat októberben kezdte meg a QR-kódok bevezetését a Barilla klasszikus penne, spagetti, farfalle, rotini, rigatoni, trikolor rotini, vékony spagetti, fettuccini, angyalhaj és linguine dobozain.
Kapcsolódó cikkeink
Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >30 millió euró beruházásával bővíti olaszországi tésztagyártását a Barilla
A Barilla 30 millió eurót invesztál a dél-olaszországi Foggia városában…
Tovább olvasom >Elindult a vásárlók számára ingyenes qvik
A K&H Banknál is elindult a qvik, az azonnali átutalásra épülő,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >