QR-kód kerül a Barilla egyes tésztatermékeire
Barilla QR-kódokat helyezett el tíz legnépszerűbb tésztájának csomagolásán a látássérült fogyasztók segítése céljából. Ezzel a lépéssel az olasz gyártó bővíti együttműködését a vak és gyengénlátó fogyasztóknak élő hang- és képi támogatást nyújtó Be My Eyes platformmal.
A vállalat októberben kezdte meg a QR-kódok bevezetését a Barilla klasszikus penne, spagetti, farfalle, rotini, rigatoni, trikolor rotini, vékony spagetti, fettuccini, angyalhaj és linguine dobozain.
Kapcsolódó cikkeink
Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >30 millió euró beruházásával bővíti olaszországi tésztagyártását a Barilla
A Barilla 30 millió eurót invesztál a dél-olaszországi Foggia városában…
Tovább olvasom >Elindult a vásárlók számára ingyenes qvik
A K&H Banknál is elindult a qvik, az azonnali átutalásra épülő,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágítja az élelmiszert, hogy túl sok kézen megy át? – Ellátási láncokról és a „rövidítés” illúziójáról beszélt Éder Tamás
Sokan gondolják úgy, hogy az élelmiszerek árából le lehetne faragni,…
Tovább olvasom >„Ez egy politikai termék” – Az árrésstopról és a kiskereskedelem válságáról beszélt az MNKSZ főtitkára
Szakmailag nem indokolható, mégis maradhat – így foglalható össze az…
Tovább olvasom >Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >