Pultba vésett etika
A Gazdasági Versenyhivatal 2010. június 30-ig meghosszabbította a Kereskedelmi Etikai Kódex kereskedők és beszállítók kapcsolataira vonatkozó részének hatályát.A Kereskedelmi Etikai Kódexet
2006. július 4-én írták alá a
szakmai érdekképviseletek (ÁFEOSZ, KISOSZ, OKSZ,
VOSZ Kereskedelmi szekció), valamint a legnagyobb üzletláncok
(a 100 milliárd forintnál nagyobb éves forgalom
esetében kötelező). A GVH a kereskedelmi törvény
alapján első alkalommal 2007. végéig fogadta el
a Kódex törvényi hatály alá eső
részét.
A Kódex a kereskedők széles
körében elfogadható és elfogadott etikai
normákat fogja össze. Ebben a Kódex túllép
a kereskedelmi törvény követelményén,
hiszen a beszállítói kapcsolatokon túl
kiterjed a vásárlók, a kereskedők egymás
közötti, valamint a cégek és alkalmazottaik
kapcsolataira, a környezet- és a minőségvédelemre
is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >