ProWein 2023 – Folytatódik a sikertörténet
Gőzerővel dolgoznak a 2023. március 19-21. között rendezett ProWein szakvásár előkészületein. A kiállítók jelentkezési határideje lejárt és most gőzerővel tárgyalnak az egyes kiállító borászokkal, a közösségi standok szervezőivel, az importőrökkel és exportőrökkel, valamint a szeszes italok kiállítóival a pontos elhelyezésük részleteiről. Fél évvel a vásárkapuk megnyitása előtt egy már biztos: a 2023-as ProWein folytatja az elmúlt 28 év sikertörténetét és újból bizonyítja a borok és szeszes italok világviszonylatban is legnagyobb és legfontosabb szakvásáraként betöltött vezető szerepét.
„Páratlan a ProWein keretében felvonultatott nemzetközi termékskála, ezért egyedülálló lehetőséget kínál a seregszemle az élelmiszer-kiskereskedelemnek, a szakkereskedőknek a vendéglátóknak és a catering ágazat szakembereinek, hogy átfogóan tájékozódjanak, hogy felkutassák az új fejlődési és változási irányzatokat, valamint hogy rendeljenek is”
– erősítette meg Michael Degen, a Messe Düsseldorf vásártársaság kereskedelmi igazgatója.
„A ProWein kiemelkedő ismérve a kiállítók és a szakmai látogatók körében tapasztalt és kiemelkedően magas nemzetközi részvételi arány.”
Több mint 60 ország 6000-nél is több kiállítója mutatja be a kínálatát a düsseldorfi vásárközpont 13 csarnokában. A kiállítói adatbázist a www.prowein.de oldalon tették közzé október 19-én.
Ki vesz részt a 2023-as ProWein-on?
2023 márciusában gyakorlatilag valamennyi bortermelő ország részt vesz a ProWein szakvásáron. A 2022-es szakvásárról a világjárvány miatt kényszerűen lemaradt Ausztrália, Új-Zéland és Dél-Afrika, de 2023-ban ismét közösségi standokkal mutatkoznak be a világpiac előtt. Szintén a kiállítók között szerepel több tengerentúli nemzet és régió, így például Argentína, Chile, Kína, az Amerikai Egyesült Államok Kaliforniával. Az európai bortermelő nemzetek az egyes termővidékekkel, borászatokkal vagy borászati együttműködések formájában élnek a ProWein adta lehetőséggel: Német- és Franciaország, Görög- és Olaszország, Ausztria, Portugália, Svájc, Spanyolország, Magyarország és számos kelet-európai nemzet, mint például Georgia is, csak hogy a tíz legnagyobb európai kiállító országra szorítkozzunk.
ProWein: A márkák színtere
„Ha valaki nem jön el a ProWein-re, akkor hová megy?” – kérdezhetnénk. A minden tekintetben kizárólag szakmai vásárkoncepcióval és a látogatói oldalon mért kiemelkedő nemzetközi hatókörével a ProWein ideális színtere a szerte a világban működő márkák és a nagy gyártók, a borkereskedők és importőrök bemutatkozásának, mint például az Allegrini Estates, a Constellation Brands, az Enobis, a Fratelli Martini, a Henkell Freixenet, a Les Grands Chais de France, a Mack & Schühle, a Penfolds, a Semper idem Underberg, a Schlumberger, a Familia Torres vagy a VDP.
ProWein és ProWein World: Az erős kapcsolat
A ProWein szakvásár a világjárvány okozat kényszerű kihagyást követően 2022-ben lenyűgözően köszönt vissza. A közvetlen eszmecserét biztosító személyes részvétel, a kóstoltatások és a kísérő szakmai rendezvények sokasága felülmúlhatatlan. Ezt ékesen bizonyítják a 2022-es ProWein főbb mutatói is: a 62 országból érkezett 5724 kiállítóval és a 145 országból érkezett több mint 38.000 szakmai látogatóval a 2022-es év kiemelkedő szakmai seregszemléjének bizonyult. A ProWein 1994-ben mutatkozott be nyolc ország 321 kiállítójával, míg eddigi fénypontját, a 25 éves jubileumot 64 ország 6900 kiállítójával és a 143 országból érkezett 61.560 szakmai látogatóval ünnepelhette.
„Same but different „trendbemutató
A „same but different” trendbemutató egy igazi fénypont a ProWein szívében, és ez 2023-ban sem lesz másként. A több mint 120 kiállító a 7.0 csarnokban a kézműves szeszes italok, a kézműves sörök és a cider legfrissebb és igen széles kínálatát vonultatja fel. A „same but different” sikerének titka és védjegye a különleges légkör és a rendkívüli hangulat, ami a vásárcsarnok kavalkádját uralja. A legjobb pedig az, hogy a ProWein még mindig keresi a legújabb és legfelkapottabb termékeket, tehát az ötletekkel legjobb, ha rögtön a same-but-different-re kattintanak és jelentkeznek is.
Hasonló, ha nem még nagyobb sikert érnek el a ProWein World kihelyezett seregszemléi Ázsiában és Dél-Amerikában.
Kapcsolódó cikkeink
Újratölthető üvegekben kezd bort kínálni az Edeka Südwest
Németországban elsőként vezet be az Edeka Südwest többször használható boros…
Tovább olvasom >Fenntartható kakaóalternatíva lett az idei év innovációja az ISM-en
Idén január végén került sor az édességipar első számú nemzetközi…
Tovább olvasom >Továbbra is a ProWein a bor- és szeszesital-ágazat vezető szakvására
Optimista hangulatban telt a világ legnagyobb és legjelentősebb bor- és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >