Promotional Gift Award győztes lett az STI Group kartonkamerája

Szerző: trademagazin Dátum: 2015. 01. 15. 11:10

Akár új ügyfeleket szerezni, akár a vásárlói hűséget fokozni – a promóciós anyagok skálája, alkalmazási lehetőségei sokfélék lehetnek. Ebből az okból kifolyólag, a WA Media Verlag 2002 óta számos innovatív és élenjáró reklámtevékenységet tárt fel. Az idei versenyen az STI Group által kifejlesztetett Leica Bastelbogen kartonkamera 257 pályamunkával szemben diadalmaskodott és elnyerte a Promotional Gift Awardot.

STI Group kamera

„Papa, azt akarom!” Ismerősen hangzik ez a mondat? A gyerekek nem csak a fényképezőgép előtt szeretnek pózolni, szívesen kísérleteznek magával a fényképezéssel is. Az első önálló kattintások már óvodás korban megtörténnek. A Leica Camera AG-t, mint elismert fényképezőgép-gyártó céget, a műszaki termékek keresettsége ösztönözte arra, hogy megnyissa új székhelyét Wetzlarban, amelynek egyik hatalmas előnye: amíg apu és anyu feltérképezi az üzem területét, a fiatal fotósok összeállíthatják első fényképezőgépüket.

Hogy azonnal részesei lehessenek a fiatalok a kézművesség mesterségének és egyben a sérüléseket is elkerüljék, a fényképezőgép elemei egyetlen kartonlapból könnyedén kiemelhetőek és összeilleszthetőek a hajtásoknak köszönhetően. A felületre felvitt matt lakk hozzájárul a készülék kopásállóságához, továbbá biztosítja, hogy azt ceruzával és festékkel kiszínezhessék a gyerekek.

Ezenkívül a Leica gyárnyitó ünnepségén a kartonból készült kamerák egy jótékonysági akció részét képezték. 200 általános iskolás gyermek készített az alkalomra saját elképzelései alapján színezett és díszített fényképezőgépet. Az eredmény: 200 apró műalkotás, amelyet a Leica Camera AG kiállított a LeitzWetzlar Parkban. Mindezért cserében a vállalat támogatja a „Gyermekek nevetése” című jótékonysági kampányt.

A széles körben alkalmazható termék meggyőzte a zsűrit

Promotional Gift Award zsűrijét meggyőzte, hogy a gyermekbarát Leica M fényképezőgép hű mása elősegíti a termék megismertetését a gyermekek körében. A díjat a termék kategóriájában a „legjobb gyakorlat” támasztotta alá, mindezen felül az alapötlet kihangsúlyozásának térnyerése is meggyőző hatású volt: „Bastelbogenben minden megtalálható – mindenféle termék a legkülönbözőbb bonyolultsági fokon. Ez alkalmassá teszi a helyszínt arra, hogy változatos termékeket kínáljanak különböző célcsoportoknak” – nyilatkozta a zsűri egybehangzóan.

Évtizedes partnerkapcsolat

A Leica Camera AG több mint tíz éve az STI Group csomagolási partnere. A termékpaletta az exkluzív kivitelezésű kartondobozoktól kezdve a magas minőségű tároló dobozokig terjed, amelyeket a fényképezőgépekhez, illetve azok tartozékaihoz alkalmaznak. A fejlesztési és gyártási folyamatokon túl az STI Group olyan szolgáltatásokért is felelős, mint például a több elemből álló csomagolási konstrukciók összeállítása. A partnerek között kialakult szoros konzultációs folyamatokat számos alkalommal elismerték: 2010-ben a Leica X1 fényképezőgép csomagolás Pro Carton-díjat nyert, 2013-ban pedig a Leica G-Star különleges kiadásának előállított fényképezőgép tároló doboz iF csomagolástervezési díjat kapott.

Alaksandar Stojanovic, az STI Group kereskedelmi igazgatója nagyon boldog, hogy ismét sikert értek el a PromotionalGift Award szakmai versenyen. „A többször elnyert elismerés a megrendelővel történő kreatív és szoros együttműködés sikerének bizonyítéka” – nyilatkozta Stojanovic úr. A díjátadó ünnepséget 2015. március 25-én rendezik meg Kölnben, a HAPTICA®keretében.
Képaláírások:

Gyermekprogramok a Leica Camera AG központjának megnyitó ünnepségén Wetzlarban, amely alkalmat adott a fiatal generációnak, hogy a nap végén saját készítésű kamerájukkal térjenek haza.

200 általános iskolás diák készített fényképezőgépet a jó ügy érdekében, amelyeket a Leica központjában állítottak ki.

Egy B4-es méretű ívből a Lecia M fényképezőgép élethű mása készíthető el.

 

Kapcsolódó cikkeink