Promotional Gift Award győztes lett az STI Group kartonkamerája
Akár új ügyfeleket szerezni, akár a vásárlói hűséget fokozni – a promóciós anyagok skálája, alkalmazási lehetőségei sokfélék lehetnek. Ebből az okból kifolyólag, a WA Media Verlag 2002 óta számos innovatív és élenjáró reklámtevékenységet tárt fel. Az idei versenyen az STI Group által kifejlesztetett Leica Bastelbogen kartonkamera 257 pályamunkával szemben diadalmaskodott és elnyerte a Promotional Gift Awardot.
„Papa, azt akarom!” Ismerősen hangzik ez a mondat? A gyerekek nem csak a fényképezőgép előtt szeretnek pózolni, szívesen kísérleteznek magával a fényképezéssel is. Az első önálló kattintások már óvodás korban megtörténnek. A Leica Camera AG-t, mint elismert fényképezőgép-gyártó céget, a műszaki termékek keresettsége ösztönözte arra, hogy megnyissa új székhelyét Wetzlarban, amelynek egyik hatalmas előnye: amíg apu és anyu feltérképezi az üzem területét, a fiatal fotósok összeállíthatják első fényképezőgépüket.
Hogy azonnal részesei lehessenek a fiatalok a kézművesség mesterségének és egyben a sérüléseket is elkerüljék, a fényképezőgép elemei egyetlen kartonlapból könnyedén kiemelhetőek és összeilleszthetőek a hajtásoknak köszönhetően. A felületre felvitt matt lakk hozzájárul a készülék kopásállóságához, továbbá biztosítja, hogy azt ceruzával és festékkel kiszínezhessék a gyerekek.
Ezenkívül a Leica gyárnyitó ünnepségén a kartonból készült kamerák egy jótékonysági akció részét képezték. 200 általános iskolás gyermek készített az alkalomra saját elképzelései alapján színezett és díszített fényképezőgépet. Az eredmény: 200 apró műalkotás, amelyet a Leica Camera AG kiállított a LeitzWetzlar Parkban. Mindezért cserében a vállalat támogatja a „Gyermekek nevetése” című jótékonysági kampányt.
A széles körben alkalmazható termék meggyőzte a zsűrit
Promotional Gift Award zsűrijét meggyőzte, hogy a gyermekbarát Leica M fényképezőgép hű mása elősegíti a termék megismertetését a gyermekek körében. A díjat a termék kategóriájában a „legjobb gyakorlat” támasztotta alá, mindezen felül az alapötlet kihangsúlyozásának térnyerése is meggyőző hatású volt: „Bastelbogenben minden megtalálható – mindenféle termék a legkülönbözőbb bonyolultsági fokon. Ez alkalmassá teszi a helyszínt arra, hogy változatos termékeket kínáljanak különböző célcsoportoknak” – nyilatkozta a zsűri egybehangzóan.
Évtizedes partnerkapcsolat
A Leica Camera AG több mint tíz éve az STI Group csomagolási partnere. A termékpaletta az exkluzív kivitelezésű kartondobozoktól kezdve a magas minőségű tároló dobozokig terjed, amelyeket a fényképezőgépekhez, illetve azok tartozékaihoz alkalmaznak. A fejlesztési és gyártási folyamatokon túl az STI Group olyan szolgáltatásokért is felelős, mint például a több elemből álló csomagolási konstrukciók összeállítása. A partnerek között kialakult szoros konzultációs folyamatokat számos alkalommal elismerték: 2010-ben a Leica X1 fényképezőgép csomagolás Pro Carton-díjat nyert, 2013-ban pedig a Leica G-Star különleges kiadásának előállított fényképezőgép tároló doboz iF csomagolástervezési díjat kapott.
Alaksandar Stojanovic, az STI Group kereskedelmi igazgatója nagyon boldog, hogy ismét sikert értek el a PromotionalGift Award szakmai versenyen. „A többször elnyert elismerés a megrendelővel történő kreatív és szoros együttműködés sikerének bizonyítéka” – nyilatkozta Stojanovic úr. A díjátadó ünnepséget 2015. március 25-én rendezik meg Kölnben, a HAPTICA®keretében.
Képaláírások:
Gyermekprogramok a Leica Camera AG központjának megnyitó ünnepségén Wetzlarban, amely alkalmat adott a fiatal generációnak, hogy a nap végén saját készítésű kamerájukkal térjenek haza.
200 általános iskolás diák készített fényképezőgépet a jó ügy érdekében, amelyeket a Leica központjában állítottak ki.
Egy B4-es méretű ívből a Lecia M fényképezőgép élethű mása készíthető el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >