Profi Születésnap
1989-ben, a diszkontláncok közül elsőként lépett a magyar piacra a Profi. Ma országosan 73 üzlet viseli a mosolygó pénztárcás logót. Saját márkás választékuk több, mint 80 százalékát Magyarországon állítják elő, amelyek közül több is viseli a Kiváló Magyar Élelmiszer védjegyet.
A forgalom növelése és az ismertség fokozása céljából, a 2008-as, Korda házaspárral megvalósított kampány hangulatának megőrzése mellett, megújított kommunikációval jelentek meg tavaly. A 20. évforduló jó alkalomnak bizonyult az imázs építésére, a márkanév újrapozicionálására, új, elsősorban fiatalabb vásárlók megszerzésére, a régi vásárlók megtartására és a vásárlási intenzitás növelésére. A játékban mindenki részt vehetett, aki 1500 Ft feletti értékben vásárolt. A gyűjtőládába dobott, vásárlást igazoló blokkok tulajdonosai közül sorsolták a nyerteseket. A 4-féle, 20 db nagy értékű nyeremény – utazás, fényképezőgép, laptop, plazma-tv – mellett fődíjként 2 db autó is gazdára talált.
A sablonos ár- és nyereményjáték-dömpingből kitűnt a Profi diszkont folyamatos rádiókommunikációjának karakteres Eperkutyusházaspár figurája, aki Korda Györggyel együtt a 2009. szeptember 28–október 25. között szervezett születésnapi akcióban is főszerephez jutott. Humoros, hangulatos, fiatalok és az idősebbek számára is könnyen emészthető történet játszódik le a reklámban, amely bemutatja az új sztárokat, közben hatékonyan juttatja el a kommunikáció legfontosabb információit – 20 év, nyereményjáték, akciós árak – a fogyasztóhoz. A tv-, rádió- és sajtómegjelenések mellett saját weboldal, óriásplakát, Profi akciósújság-címlap és bolti POS-anyagok hívták fel a figyelmet a kampányra. Ez az új koncepció egyedi, könnyen beazonosítható stílust adott a hirdetéseknek, és nagyban hozzájárult a kitűzött célok teljesüléséhez. Az aktivitás szervezésében idén is a D&V Marketing Kft. volt a Profi partnere.
Az ezüstérmet és a hozzá tartozó díjakat Kincses Zsuzsanna, a Profi Magyarország Zrt. marketingkommunikációs vezetője vette át.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >