Profi: növekvő kereskedelmi színvonal

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 05. 06. 20:02

Profi Magyarország Zrt. a francia tulajdonban lévő Louis Delhaize-csoport tagja. A világ számos országában találkozhatunk a csoport tagjaival: hazánk mellett Romániában, Belgiumban, Luxemburgban, Franciaországban, Angliában, de még az Antillákon is képviselteti magát számos üzlettel a vállalat.

A Profi 1989-ben, Magyarországon elsőként, úttörő módon nagykereskedelmi raktárházakból hozott létre élelmiszerdiszkont-hálózatot. Üzleteinek egy részét zöldmezős beruházással létesítette, másik részét a Közért-privatizáció során vásárolta, és az ország különböző megyéiben jelenleg 73 boltot üzemeltet.

Már évekkel ezelőtt hozzákezdtek a bolthálózat átalakításához, méghozzá azzal a céllal, hogy a meglévő boltjaik felújítása után növeljék a szolgáltatás színvonalát. A boltok külső és belső átalakuláson estek át, ennek során létrehozták a diszkont a diszkontban zónát, így kialakították a „200 forintos” részt, de sort kerítettek a zöldség-gyümölcs árusítóhelyek korszerűsítésére is. Ennek lényege, hogy az áru ne veszítsen frissességéből és a vásárló kényelmesebben válogathasson. Az átalakításokkal egy időben javítottak a reklámon, és dinamikusabbá tették az áruházi marketinget. A Profi kommunikációjában, megjelenéseiben a „Profi értékek”-re helyezi a hangsúlyt: a Magyarországon előállított termékekre, a kedvező árakra, a saját márkás termékekre. A saját márka erősítése érdekében célirányos termékakciókra kerül sor.

Tekintélyes a Profi sajátmárka-listája, amelyet tejtermékek, felvágottak, fagyasztott, mirelit termékek, csomagolt pékáruk, alapvető élelmiszerek, édességek, snackek, háztartási cikkek, vegyi áruk, kozmetikai cikkek, konzervek, állateledelek és különböző alkoholos és alkoholmentes italok alkotnak.

Kapcsolódó cikkeink