Profi: növekvő kereskedelmi színvonal
Profi Magyarország Zrt. a francia tulajdonban lévő Louis Delhaize-csoport tagja. A világ számos országában találkozhatunk a csoport tagjaival: hazánk mellett Romániában, Belgiumban, Luxemburgban, Franciaországban, Angliában, de még az Antillákon is képviselteti magát számos üzlettel a vállalat.
A Profi 1989-ben, Magyarországon elsőként, úttörő módon nagykereskedelmi raktárházakból hozott létre élelmiszerdiszkont-hálózatot. Üzleteinek egy részét zöldmezős beruházással létesítette, másik részét a Közért-privatizáció során vásárolta, és az ország különböző megyéiben jelenleg 73 boltot üzemeltet.
Már évekkel ezelőtt hozzákezdtek a bolthálózat átalakításához, méghozzá azzal a céllal, hogy a meglévő boltjaik felújítása után növeljék a szolgáltatás színvonalát. A boltok külső és belső átalakuláson estek át, ennek során létrehozták a diszkont a diszkontban zónát, így kialakították a „200 forintos” részt, de sort kerítettek a zöldség-gyümölcs árusítóhelyek korszerűsítésére is. Ennek lényege, hogy az áru ne veszítsen frissességéből és a vásárló kényelmesebben válogathasson. Az átalakításokkal egy időben javítottak a reklámon, és dinamikusabbá tették az áruházi marketinget. A Profi kommunikációjában, megjelenéseiben a „Profi értékek”-re helyezi a hangsúlyt: a Magyarországon előállított termékekre, a kedvező árakra, a saját márkás termékekre. A saját márka erősítése érdekében célirányos termékakciókra kerül sor.
Tekintélyes a Profi sajátmárka-listája, amelyet tejtermékek, felvágottak, fagyasztott, mirelit termékek, csomagolt pékáruk, alapvető élelmiszerek, édességek, snackek, háztartási cikkek, vegyi áruk, kozmetikai cikkek, konzervek, állateledelek és különböző alkoholos és alkoholmentes italok alkotnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >Lidl Magyarország idén is zárva tart szenteste: az ünnep békéjét támogatja az áruházlánc
A Lidl Magyarország tavaly elindított hagyományát követve idén sem nyitja…
Tovább olvasom >A prémium italfogyasztás jövője: kevesebb, de jobb minőség
A WhiskyNet Kft. két alapítója, Szatmári Kati és Szigeti Zsolt…
Tovább olvasom >