Profi: növekvő kereskedelmi színvonal
Profi Magyarország Zrt. a francia tulajdonban lévő Louis Delhaize-csoport tagja. A világ számos országában találkozhatunk a csoport tagjaival: hazánk mellett Romániában, Belgiumban, Luxemburgban, Franciaországban, Angliában, de még az Antillákon is képviselteti magát számos üzlettel a vállalat.
A Profi 1989-ben, Magyarországon elsőként, úttörő módon nagykereskedelmi raktárházakból hozott létre élelmiszerdiszkont-hálózatot. Üzleteinek egy részét zöldmezős beruházással létesítette, másik részét a Közért-privatizáció során vásárolta, és az ország különböző megyéiben jelenleg 73 boltot üzemeltet.
Már évekkel ezelőtt hozzákezdtek a bolthálózat átalakításához, méghozzá azzal a céllal, hogy a meglévő boltjaik felújítása után növeljék a szolgáltatás színvonalát. A boltok külső és belső átalakuláson estek át, ennek során létrehozták a diszkont a diszkontban zónát, így kialakították a „200 forintos” részt, de sort kerítettek a zöldség-gyümölcs árusítóhelyek korszerűsítésére is. Ennek lényege, hogy az áru ne veszítsen frissességéből és a vásárló kényelmesebben válogathasson. Az átalakításokkal egy időben javítottak a reklámon, és dinamikusabbá tették az áruházi marketinget. A Profi kommunikációjában, megjelenéseiben a „Profi értékek”-re helyezi a hangsúlyt: a Magyarországon előállított termékekre, a kedvező árakra, a saját márkás termékekre. A saját márka erősítése érdekében célirányos termékakciókra kerül sor.
Tekintélyes a Profi sajátmárka-listája, amelyet tejtermékek, felvágottak, fagyasztott, mirelit termékek, csomagolt pékáruk, alapvető élelmiszerek, édességek, snackek, háztartási cikkek, vegyi áruk, kozmetikai cikkek, konzervek, állateledelek és különböző alkoholos és alkoholmentes italok alkotnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >