Új német márkák a kétszersült és ropogós kenyér piacán
A német Brandt céget 1912-ben alapították kétszersült és keksz termékek gyártására. A márka üzenete: Egészséges és nagyon finom. Ez vonatkozik a 2001-ben megvásárolt Burger márkára is, ezek a ropogós kenyerek magas rosttartalmuknak és egészséges összetevőiknek köszönhetően a korszerű táplálkozás fontos elemei.
A Brandt kétszersültek több mint 100 éve vannak jelen a német piacon. A magyar piacra a márka vezérhajóját, a hagyományos Brandt kétszersültet vezetik be, ugyanakkor bemutatják a cukormentes, laktózmentes és teljes kiőrlésű változatot is. A Burger kenyerek bio változatban is kaphatóak, és a napraforgómaggal, tökmaggal ízesített változatai nagy sikerre számíthatnak itt is.
– A Brandt és Burger márkákat most vezetjük be a magyar piacra. A Brandt kétszersültek nagyon ropogósak, kellemesen karamellizált ízük a 15 órás pirításnak köszönhető, több mint 20-féle változatban készülnek, csokoládéval, kókusszal, müzlivel vagy akár ánizzsal ízesítve. A Burger kenyerek már több mint egy éve jelen vannak a magyar piacon, az egészséges kenyérfélék kategóriájában fontos helyet foglalnak el, forgalmuk évről évre emelkedik. Két erős német márka egy kézben: ez a siker titka – mondja Habuda-Salyámosy Rita, a termékeket forgalmazó Glatz Hungary Kft. marketingmenedzsere. //
125 éve a minőség szolgálatában
A Dr. Oetker márka a megbízhatóságot, a kiszámíthatóságot és a minőséget képviseli az 1891-es alapítás óta.
A legelső terméket, a Dr. Oetker Backin Sütőport számos más újdonság követte, mint például a Vanillincukor, a Pudingpor vagy a lekvárok készítését megkönnyítő zselésítő szerek.
A Dr. Oetker az elmúlt 125 évben folyamatosan bővítette termékkínálatát, számos új termékkategóriában jelent meg (Ristorante gyorsfagyasztott pizzák, Paula hűtött tejdesszertek, Vitalis müzlik), de a márka elkötelezettsége a magas minőség iránt változatlan maradt. A mai napig családi tulajdonban lévő vállalkozás már 40 országban van jelen.
Számos olyan termék van, amely kifejezetten a magyar ízlésvilág figyelembevételével került a piacra. A közkedvelt Dr. Oetker Puding puncs ízesítése például csak Magyarországon kapható.
– Az előttünk álló időszak legfontosabb termékújdonsága a Vitalis Zabkása termékcsalád, amely a klasszikus változaton túl csokoládés és málnás ízekben kerül tavasszal az üzletekbe.
Ezenkívül a Gála krémpudingok a fehércsokoládés ízzel bővülnek, és bővül a sütési dekorációk kínálata is – tájékoztat Kiss Dénes, a Dr. Oetker Magyarország Élelmiszer Kft. marketingvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >A 3,01 literes üdítőspalackok vitája: nem szándékos rendszerkerülés, hanem átmeneti megoldás
A magyar piacon megjelenő, 3,01 literes üdítőspalackok körüli vita kapcsán…
Tovább olvasom >