Procter&Gamble: WOM-kampány az elektromos fogkefe népszerűsítésére
A Procter&Gamble a trnd-t kérte fel, hogy egy WOM (Word-of-Mouth) kampány segítségével népszerűsítse új termékét, az új Oral-B Professional Care 500 elektromos fogkefét Magyarországon és Lengyelországban.
A trnd új WOM kampányában összesen 2600 fő próbálhatja ki Magyarországon és Lengyelországban a Procter&Gamble új szájápolási termékét, az Oral-B Professional Care 500 elektromos fogkefét.
A kampány célja az Oral-B Professional Care 500 elektromos fogkefe ismertségének növelése, továbbá a kampányban résztvevők segítségével minél több információ összegyűjtése a termékkel kapcsolatban (mini piackutatás).
Az Oral-B WOM kampány Magyarországon 600 fővel, Lengyelországban pedig 2000 fővel indul el októberben.
Ennek hatására előre láthatóan 260 ezer fogyasztói beszélgetés zajlik majd le különböző fórumokon (online és offline egyaránt) az új termékkel kapcsolatban.
A trnd szájreklám kampányok óriási előnye más kommunikációs eszközökkel szemben, hogy számszerűsíthető és mérhető módon növelik a termékismertséget és a kipróbálási lehetőség, valamint a sok, a termékről lefolytatott beszélgetés hatására egyértelműen pozitív emocionális kötődést alakítanak ki az összes résztvevőben, aki kapcsolatba kerül a kampányban szereplő termékkel.
A trnd 2013 májusa óta már Lengyelországban is jelen van, így a trnd WOM kampányok Csehország és Szlovákia után már Lengyelországban is foglalhatóak.
A szájreklám kampányban résztvevők feladata:
1. A fogkefe kipróbálása után, tapasztalataikat továbbadni és megosztani ismerősökkel és barátokkal.
2. A rendelkezésre álló cserefejek segítségével a barátokkal és ismerősökkel közösen kipróbálni a fogkefét.
3. Fogyasztói visszajelzések begyűjtése írott formában a barátoktól, ismerősöktől az Oral-B Professional Care 500 elektromos fogkefe használatával kapcsolatban.
A kampány weboldala itt érhető el: http://www.trnd.hu/oral-b
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >