Procter&Gamble: 24 raklap női higiénés termék az UNICEF Magyarország részére
A Procter & Gamble a járvány kitörése óta folyamatosan segít globális, országos, és helyi szinteken is. A héten 24 raklap, több mint negyvenezer csomag női higiénés terméket szállítottak az UNICEF Magyarország részére, amely a termékeket gyermekvédelmi intézményeknek, iskoláknak és kórházaknak juttatja el, hogy elősegítse az iskoláskorú lányok alapvető higiéniai szükségleteinek biztosítását.
A járvány kezdete óta a P&G mindent megtesz, hogy partnerszervezeteivel feltérképezze, miként lehet leghatékonyabban támogatni közösségeket, segélyszervezeteket és azokat, akiket ez a globális vészhelyzet sújt. A vállalat legutóbbi termékadománya – 21 tonnányi egészségügyi, higiéniai, babaápolási és háztartási termék – a Magyar Vöröskereszt közreműködésével nehézsorsú családok, családok átmeneti otthonai és hajléktalanokat ellátó intézmények számára jutott el, segítve ezzel a rászorulók mindennapi életét.
A jelenlegi 24 raklap, több mint 13 millió forint értékű női higiénés termékadományt (Always, Always Platinum, Always Fresh&Protect) az UNICEF Magyarország hazai gyermekvédelmi intézmények rendelkezésére bocsátja, így összesen 21 intézménynek jut a felajánlott termékekből, amelyeket iskoláskorú diáklányok számára juttatnak el, hogy hozzájáruljanak a személyes higiénéjük biztosításához. A menstruációs szegénység Magyarországon többezer fiatal lányt érint, jóval többet, mint bárki gondolná, ezért a vállalat kiemelten fontosnak tartja, hogy a járvány idején kialakult helyzetben még inkább foglalkozzon a problémával. A felajánlott termékadomány így többezer lánynak nyújt segítséget többek között az UNICEF Magyarország, a Fővárosi Gyermekvédelmi Szakszolgálat, a Pest Megyei Területi Gyermekvédelmi Szakszolgálat, és más intézmények közreműködésével.
„Nem hagyhatjuk, hogy a legvédtelenebb, amúgy is nehéz helyzetben lévő gyerekek legyenek a koronavírus láthatatlan áldozatai. Az elmúlt hetekben folyamatosan konzultáltunk a gyermekvédelmi intézményekkel, felmértük, hogy milyen segítségre lenne szükségük és a higiéniás termékek ezen az igénylistán szerepeltek. Köszönjük a Procter&Gamble támogatását” – mondta Mészáros Antónia, az UNICEF Magyarország ügyvezető igazgatója.
Ezzel egy időben további 19 raklap női higiénés Always termék, Old Spice deo és Jar mosogatószer érkezik a Magyar Vöröskereszthez is, amely így már többezer család számára tud támogatást nyújtani mindennapi szükségleteik kielégítésére országszerte.
Kapcsolódó cikkeink
Szájápolás felsőfokon
A szájápolás jelentősége folyamatosan nő, ahogy a fogyasztók egyre nagyobb…
Tovább olvasom >A Procter&Gamble különleges partnerséget jelentett be a Magyar Paralimpiai Bizottsággal és Hajmási Éva paralimpikonnal
A P&G nemzetközi szinten 12. éve kiemelt támogatója az olimpiai…
Tovább olvasom >Mosogatás: öko módra kapcsolva
Az utóbbi években a fokozódó környezettudatosság és a technológiai innovációk hatására…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >