Probiotikus klubot indított a Danone
Az egyelőre zártkörű klubban joghurtfogyasztó hírességek vesznek részt.
Az élelmiszeripari vállalat úgy tervezi, hogy az év végéig
három alkalommal megrendezett klubtalálkozón a szakemberek, dietetikusok a
joghurtfogyasztó ismert személyiségek közreműködésével népszerűsítik a média
képviselői előtt a korszerű táplálkozást, és bemutatják a probiotikus joghurtokat.
A Probiotikus Klub egyelőre zártkörű, 15-20 fő vesz benne részt, a Danone
kommunikációs ügynöksége a Noguchi úgy véli, a későbbiekben elképzelhető, hogy nyitnak a
fogyasztók felé is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >