Probiotikus klubot indított a Danone
Az egyelőre zártkörű klubban joghurtfogyasztó hírességek vesznek részt.
Az élelmiszeripari vállalat úgy tervezi, hogy az év végéig
három alkalommal megrendezett klubtalálkozón a szakemberek, dietetikusok a
joghurtfogyasztó ismert személyiségek közreműködésével népszerűsítik a média
képviselői előtt a korszerű táplálkozást, és bemutatják a probiotikus joghurtokat.
A Probiotikus Klub egyelőre zártkörű, 15-20 fő vesz benne részt, a Danone
kommunikációs ügynöksége a Noguchi úgy véli, a későbbiekben elképzelhető, hogy nyitnak a
fogyasztók felé is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >