Probiotikus klubot indított a Danone
Az egyelőre zártkörű klubban joghurtfogyasztó hírességek vesznek részt.
Az élelmiszeripari vállalat úgy tervezi, hogy az év végéig
három alkalommal megrendezett klubtalálkozón a szakemberek, dietetikusok a
joghurtfogyasztó ismert személyiségek közreműködésével népszerűsítik a média
képviselői előtt a korszerű táplálkozást, és bemutatják a probiotikus joghurtokat.
A Probiotikus Klub egyelőre zártkörű, 15-20 fő vesz benne részt, a Danone
kommunikációs ügynöksége a Noguchi úgy véli, a későbbiekben elképzelhető, hogy nyitnak a
fogyasztók felé is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >