Privát rádió a Tescoban – elsőként a régióban
A Tesco a tavaly karácsonyi időszakban már ideiglenesen alkalmazta a Mood Media műholdas privát rádió koncepcióját, majd idén úgy döntött, hogy véglegesen átáll az általános áruházi háttérzenéről az új, márkára szabható megoldásra.
A Tesco már több mint 10 éve használ professzionális háttérzenei megoldást, melyben kezdetek óta a Mood Media az együttműködő partnere. Eddig az áruházak a bárki által előfizethető műholdas csatornát használták, amelyben kizárólag nemzetközi zenei repertoár szólalt meg. A váltás melletti fő érv a kibővült felhasználási lehetőség volt, ami a Tesco saját kommunikációját (egyedi, saját rádió hatását keltő rádiós ID-k, szignálok, önálló műsorblokkok), illetve a külső hirdetések hatékonyabb megjelenését illeti.
"A hirdetési lehetőségek leginkább az FM rádiók működéshez hasonlíthatók. Idősávokat alakítottunk ki annak alapján, mikor van több vásárló az áruházainkban, illetve lehetőséget adunk a főműsoridőben történő többszöri elhangzásra is, így a megjelenés jobban célozható. A hirdetések mellett természetesen saját marketing akcióink, egyéb szolgáltatásaink és értékeink kommunikálására is folyamatosan szeretnénk használni az új csatornát" – hangsúlyozza Molnár Judit, a Tesco Revenue Generation Managere.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >