Privát rádió a Tescoban – elsőként a régióban
A Tesco a tavaly karácsonyi időszakban már ideiglenesen alkalmazta a Mood Media műholdas privát rádió koncepcióját, majd idén úgy döntött, hogy véglegesen átáll az általános áruházi háttérzenéről az új, márkára szabható megoldásra.
A Tesco már több mint 10 éve használ professzionális háttérzenei megoldást, melyben kezdetek óta a Mood Media az együttműködő partnere. Eddig az áruházak a bárki által előfizethető műholdas csatornát használták, amelyben kizárólag nemzetközi zenei repertoár szólalt meg. A váltás melletti fő érv a kibővült felhasználási lehetőség volt, ami a Tesco saját kommunikációját (egyedi, saját rádió hatását keltő rádiós ID-k, szignálok, önálló műsorblokkok), illetve a külső hirdetések hatékonyabb megjelenését illeti.
"A hirdetési lehetőségek leginkább az FM rádiók működéshez hasonlíthatók. Idősávokat alakítottunk ki annak alapján, mikor van több vásárló az áruházainkban, illetve lehetőséget adunk a főműsoridőben történő többszöri elhangzásra is, így a megjelenés jobban célozható. A hirdetések mellett természetesen saját marketing akcióink, egyéb szolgáltatásaink és értékeink kommunikálására is folyamatosan szeretnénk használni az új csatornát" – hangsúlyozza Molnár Judit, a Tesco Revenue Generation Managere.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ezek voltak 2024 legkeresettebb műszaki cikkei
Idén sem csökkent a technológia iránti érdeklődés a magyarok körében,…
Tovább olvasom >Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >