Privát és Privát Max üzletek CBA színekben
„Jelentős mérföldkő a CBA történetében: a Kerekes Kft. csatlakozásával tovább erősödik hálózatunk és így a magyar élelmiszer-kiskereskedelem versenyképessége.
A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható.
2025. január 1-jén a CBA hálózata mérföldkőhöz érkezett, a Kerekes Kft. és a hozzá tartozó üzletek csatlakozásával franchise-rendszerünk jelentősen kibővült. Ennek köszönhetően több mint félezer új értékesítési ponttal gazdagodott üzletláncunk, így a Privát és Privát Max márkanevet viselő áruházak is mostantól a CBA kötelékébe tartoznak.
A következő időszakban hálózatunk további egységesítése érdekében a jövőben megszüntetjük a Partner és Cél hálózatokat, amelyek üzletei a Privát márkanév alatt folytatják működésüket. Ezzel a lépéssel egyértelműbbé és erősebbé válik márkastruktúránk: a jövőben három fő brand, a Príma, CBA és Privát alatt üzemeltetjük üzleteinket. Emellett továbbra is stratégiai partnerei maradunk a márkafüggetlen üzleteknek és vendéglátóegységeknek, biztosítva számukra a folyamatos, megbízható ellátást.
A Kerekes Kft. és a hozzá tartozó üzletek csatlakozásával – a 2023-as forgalmi adatok alapján – a CBA franchise-rendszer hazánk legnagyobb forgalmú magyar tulajdonú áruházláncává vált. Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy vásárlóink számára a legkedvezőbb feltételeket biztosítsuk, miközben szoros és kiegyensúlyozott együttműködést ápolunk beszállítóinkkal, termelőinkkel és gyártóinkkal.
A CBA a magyar kiskereskedelem meghatározó szereplője, célunk, hogy folyamatosan fejlődve, vásárlóink igényeire fókuszálva építsük a jövőt” – tájékoztatta a Trade magazint Lázár Vilmos, a CBA elnöke. //
Kapcsolódó cikkeink
A HoReCába menekülnek
A vendéglátásban Németországban is hiányzik a szakképzett munkaerő, sőt, már…
Tovább olvasom >Újra a csúcson a nemzetközi turizmus
Év elején kiderült, hogy 2024 új rekordéve volt a hazai…
Tovább olvasom >Felpörgetve
Az energiaitalok piaca sikeres évet zárt 2024-ben, miközben egyre szélesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Higiénia kompromisszumok nélkül
A női higiéniai termékek piacán egyre inkább előtérbe kerülnek a…
Tovább olvasom >A Paradicsom még odébb van
A hazai zöldségek-gyümölcsök választékának szélesítése az üzletekben a kormányzat, a…
Tovább olvasom >Fenntartható fagylaltot dob piacra az Auchan Portugáliában
Az Auchan Portugália a helyi O Gelado márkával együttműködve az élelmiszer-pazarlásra megoldást…
Tovább olvasom >