Privát és Privát Max üzletek CBA színekben
„Jelentős mérföldkő a CBA történetében: a Kerekes Kft. csatlakozásával tovább erősödik hálózatunk és így a magyar élelmiszer-kiskereskedelem versenyképessége.
A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható.
2025. január 1-jén a CBA hálózata mérföldkőhöz érkezett, a Kerekes Kft. és a hozzá tartozó üzletek csatlakozásával franchise-rendszerünk jelentősen kibővült. Ennek köszönhetően több mint félezer új értékesítési ponttal gazdagodott üzletláncunk, így a Privát és Privát Max márkanevet viselő áruházak is mostantól a CBA kötelékébe tartoznak.
A következő időszakban hálózatunk további egységesítése érdekében a jövőben megszüntetjük a Partner és Cél hálózatokat, amelyek üzletei a Privát márkanév alatt folytatják működésüket. Ezzel a lépéssel egyértelműbbé és erősebbé válik márkastruktúránk: a jövőben három fő brand, a Príma, CBA és Privát alatt üzemeltetjük üzleteinket. Emellett továbbra is stratégiai partnerei maradunk a márkafüggetlen üzleteknek és vendéglátóegységeknek, biztosítva számukra a folyamatos, megbízható ellátást.
A Kerekes Kft. és a hozzá tartozó üzletek csatlakozásával – a 2023-as forgalmi adatok alapján – a CBA franchise-rendszer hazánk legnagyobb forgalmú magyar tulajdonú áruházláncává vált. Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy vásárlóink számára a legkedvezőbb feltételeket biztosítsuk, miközben szoros és kiegyensúlyozott együttműködést ápolunk beszállítóinkkal, termelőinkkel és gyártóinkkal.
A CBA a magyar kiskereskedelem meghatározó szereplője, célunk, hogy folyamatosan fejlődve, vásárlóink igényeire fókuszálva építsük a jövőt” – tájékoztatta a Trade magazint Lázár Vilmos, a CBA elnöke. //
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai építkezés, fenntarthatóság és közösségi jelenlét a Reálnál
2024-ben a Reál-csoporton belül tovább folytatódott az előző években megkezdett…
Tovább olvasom >Nyíregyházán nyílt meg a Kerekes Kft.-hez tartozó első Príma-üzlet
Ahogyan arról korábban hírt adtunk, 2025. január 1-től a Kerekes Kft. és a hozzá…
Tovább olvasom >Új korszakot nyit a Privát és CBA integráció
A Privát üzletlánc számára a törzsvásárlói rendszer bevezetése meghatározó mérföldkő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint ezer munkavállalót toboroz az Aldi az Egyesült Királyságban
Nagyszabású toborzási kampányt indított az Aldi az Egyesült Királyságban, amelynek…
Tovább olvasom >Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >