Privát és Privát Max üzletek CBA színekben
„Jelentős mérföldkő a CBA történetében: a Kerekes Kft. csatlakozásával tovább erősödik hálózatunk és így a magyar élelmiszer-kiskereskedelem versenyképessége.
A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható.
2025. január 1-jén a CBA hálózata mérföldkőhöz érkezett, a Kerekes Kft. és a hozzá tartozó üzletek csatlakozásával franchise-rendszerünk jelentősen kibővült. Ennek köszönhetően több mint félezer új értékesítési ponttal gazdagodott üzletláncunk, így a Privát és Privát Max márkanevet viselő áruházak is mostantól a CBA kötelékébe tartoznak.
A következő időszakban hálózatunk további egységesítése érdekében a jövőben megszüntetjük a Partner és Cél hálózatokat, amelyek üzletei a Privát márkanév alatt folytatják működésüket. Ezzel a lépéssel egyértelműbbé és erősebbé válik márkastruktúránk: a jövőben három fő brand, a Príma, CBA és Privát alatt üzemeltetjük üzleteinket. Emellett továbbra is stratégiai partnerei maradunk a márkafüggetlen üzleteknek és vendéglátóegységeknek, biztosítva számukra a folyamatos, megbízható ellátást.
A Kerekes Kft. és a hozzá tartozó üzletek csatlakozásával – a 2023-as forgalmi adatok alapján – a CBA franchise-rendszer hazánk legnagyobb forgalmú magyar tulajdonú áruházláncává vált. Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy vásárlóink számára a legkedvezőbb feltételeket biztosítsuk, miközben szoros és kiegyensúlyozott együttműködést ápolunk beszállítóinkkal, termelőinkkel és gyártóinkkal.
A CBA a magyar kiskereskedelem meghatározó szereplője, célunk, hogy folyamatosan fejlődve, vásárlóink igényeire fókuszálva építsük a jövőt” – tájékoztatta a Trade magazint Lázár Vilmos, a CBA elnöke. //
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >A HoReCába menekülnek
A vendéglátásban Németországban is hiányzik a szakképzett munkaerő, sőt, már…
Tovább olvasom >Újra a csúcson a nemzetközi turizmus
Év elején kiderült, hogy 2024 új rekordéve volt a hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja
Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja…
Tovább olvasom >Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel…
Tovább olvasom >Világszerte kapható lesz a Nestlé Sinergity csecsemőtápszere
A Nestlé bejelentette, hogy globálisan bevezeti Sinergity nevű, tudományos kutatásokra…
Tovább olvasom >