Primőrbemutató a Lehel csarnokban
Kostolóval egybekötött nyár eleji primőr bemutatót szervezett az Agrár Marketing Centrum a a főváros szívében.
Június 6. és 15. között naponta 18 különböző árus állítja ki
portékáját a galérián, így a mintegy tíz nap alatt több száz kereskedő
mutatkozik be. A szervezők célja, hogy felhívják a figyelmet a sokfajta magyar
primőr termékre és élelmiszerre.
A 350 üzlet mellett a csarnokban 100 őstermelői asztalon is
árulnak. A csarnok tavaly 570 millió forintos árbevételt ért el, idén várhatóan
310-330 millió forint bérleti díjat fizetnek a kereskedők az önkormányzatnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >