Primavera: már a reptéren és a kifutópályán is
Nyár eleje óta a budapesti reptéren átutazó hazai és külföldi közönség Primavera ásványvizet is vásárolhat a Heinemann Duty Free boltokban. Ez a márka lesz a hivatalos „ásványvizes” támogatója a Budapest Airport által szeptemberben szervezett nemzetközi Runway Run 5.0 futóversenynek is.
A Primavera és a zászlóshajó Mizse forgalmazója, a Magyarvíz Kft. sikeres első félévet zárt: mennyiségben 9,6%-kal nőttek eladásai a tavalyi I-VI. hónaphoz képest – ezzel túlszárnyalta a hazai ásványvízpiac 2,4%-os össznövekedését, és az idei nyár rekordforgalmat hozott.
Újabb ásványvízmárka a reptéren
A Magyarvíz Ásványvíz Kft., a Heinemannal kötött megállapodása alapján nyár eleje óta kínálja Primavera ásványvizét (a San Benedetto nemzetközi védjegyoltalom alatt lévő márkáját) a reptéri Heinemann Duty Free üzletekben. A határozatlan időre szóló szerződés szerint május óta már több mint 300 ezer – félliteres, szénsavas és -mentes – palackot szállított a repülőtérre. Így, mialatt a gépindulásra várnak, a más országokból érkező turisták és üzletemberek is megismerhetik ezt az ásványvízmárkát. „Ahogy az utasok száma, úgy az ásványvíz értékesítés is folyamatosan nő a repülőtéren. A cégeink között kialakult harmonikus együttműködésnek köszönhetően rugalmasan tudunk reagálni a szezonális forgalmi ingadozásokra, ami lehetővé teszi számunkra a vásárlói igények magas színvonalú kiszolgálását. Meggyőződésünk, hogy a közös marketing akcióknak köszönhetően a termékszegmens eladási adatai a továbbiakban is folyamatosan emelkedni fognak” – mondta Ildikó Jankovich, a Magyar Duty Free Kft. ügyvezető igazgatója. Majd hozzátette: ez év végig várhatóan összesen 600-700 ezer palack értékesítésével számolnak.
Az igazi frissítés egy pohár vízzel kezdődik
A Budapest Airport 2017. szeptember 2-án, 5. alkalommal rendezi meg az Európában egyedülálló Runway Run jótékonysági futóversenyt, amelynek résztvevői a profi és hobbi futók mellett a világ minden tájáról érkező légitársaságok, légiközlekedési szakemberek, üzleti partnerek, a budapesti nagykövetségek és a külföldi kereskedelmi kamarák, valamint a repülőtéri hatóságok. A neves szponzorok mellett a szervezők hivatalos „ásványvizes” támogatónak a Primaverát kérték fel. A sportrendezvényeket (pl. Ultrabalaton, Balatonman, Night Run) évek óta kiemelten támogató márka biztosítja a 0,5 literes ásványvizeket az 1. kifutópályán rendezett eseményen – a felnőtt versenyzőknek az 5 és 10 km-es távon, illetve az idén először meghirdetett, gyerekeknek indított 1 km-es hossz során. A cég saját (Primavera) csapatot indít, és a frissítők biztosítása révén hozzájárul a – sérült és fogyatékkal élő emberek sportolási lehetőségeit segítő magyar SUHANJ! és a főként leukémiás betegekért küzdő brit Anthony Nolan alapítványok számára gyűjtött – több millió forint összértékű adományhoz.
Sikeres első félév és rekordforgalmú nyár
Az ACNielsen Piackutató Kft. felmérése* kimutatta, hogy a mennyiséget (azaz az eladott palackok számát) tekintve a hazai teljes ásványvízpiac az első félévben mindössze 2,4%-ot tudott növekedni az előző év azonos időszakához képest, addig a Magyarvíz annak négyszeresét, azaz 9,6%-os erősödést könyvelhetett el. Ennek legnagyobb részét a Mizse ásványvízmárka értékesítéséből származó 15,8%-os növekedés adta. „A szakértői felmérések szerint is a Magyarvíz és a Mizse brandje nőtt a legnagyobb mértékben a piacon, a tavalyi első félévhez viszonyítva. Az augusztusi adataink is ígéretesek, eladási számaink már most jóval magasabbat mutatnak, mint az az elmúlt év utolsó nyári hónapjában volt. Az idei nyáron nem csak a hőmérsékleti, de az ásványvizeink fogyásának rekordjai is megdőltek” – mondta Balog Zoltán, a társaság kereskedelmi igazgatója. A Mizse, a Primavera és a Zafír magyar márkákat forgalmazó cég éves árbevétele 10 év alatt (2016-ra) több mint megháromszorozódott; tavaly 200 millió palackot értékesítettek, amelynek 7,5%-os növekedését várják év végére.
* Forrás: Nielsen Kiskereskedelmi Index Teljes Magyarország, darab eladások az ásványvizek piacán a 2016. január-június és 2017. január-június közötti időszakra vonatkozó féléves adatok szerint, a Magyarvíz Kft. részére szállított adatok alapján.
Kapcsolódó cikkeink
Ilyenek most az ásványvíz fogyasztási szokások Magyarországon
A nyári hónapokban az ásványvíz iránti kereslet jelentősen megnő Magyarországon,…
Tovább olvasom >Csúcsra járatott ízélmény, avagy ezért az ásványvíz az étkezés és a kávézás legjobb kísérője
Az étkezés és a kávézás élményének tökéletes megéléséhez számos tényezőt…
Tovább olvasom >Természetes kalciumpótlás karnyújtásnyira – új névvel és külsővel debütál a Theodora Calcia
Megújult a Theodora Kékkúti természetes ásványvíz, amely a termék előnyeinek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >