Primark: továbbra is nagy az érdeklődés, de új üzletnyitásról nincs döntés
Tavaly májusban óriási érdeklődés mellett nyitotta meg első magyarországi üzletét a Primark, amely azóta is a hazai vásárlók egyik kedvenc fast fashion célpontja.
A nyitás napján kígyózó sorok jelezték, hogy az ír divatlánc megérkezett Magyarországra – azóta pedig főként a gyermek- és női ruházat iránt nőtt a kereslet.
A Világgazdaságnak nyilatkozva a vállalat képviselője elmondta: folyamatosan figyelik a vásárlói igényeket, ugyanakkor jelenleg nincs hivatalos döntés arról, mikor nyílhat újabb Primark-üzlet hazánkban.
A cég szerint a magyar piacon tapasztalt siker biztató, de a terjeszkedési terveket gondos előkészítés előzi meg, és a jövőbeli üzletnyitások időzítéséről egyelőre nem tudnak információt adni.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét bírságolták a Sheint: megtévesztő zöld állítások miatt lépett az olasz versenyhivatal
Újabb pénzügyi szankcióval sújtották a kínai alapítású fast fashion óriást,…
Tovább olvasom >Az online ruhavásárlás nehézségeit segít kiküszöbölni a Google
A Google új funkcióval bővítette keresőmotorját, amely forradalmasíthatja az online…
Tovább olvasom >Divatipar: mi történik a ruháinkkal, mielőtt és miután megvesszük őket?
Az egyik budapesti plázában sétálva talán bele sem gondolunk: vajon…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >