Príma üzlethálózatot alakít a CBA
A hazai tulajdonban lévő kereskedelmi hálózat Príma néven új, egységes arculatba foglalja legjobb adottságú üzleteit. A tervek szerint 60 ilyen bolt jön létre 2010-re.
A 3300 üzletből álló CBA láncon belül a Príma üzletek alkotják az élcsoportot. Az e körbe tartozó üzleteket szigorú előminősítéssel választják ki, figyelembe véve a dolgozók felkészültségét és az üzlet megjelenését. A hagyományos CBA-hoz képest nagyobb hangsúlyt kapnak a saját márkás "Mert magyar" élelmiszerek és a hazai pincészetek CBA által válogatott borai. A Príma hálózatba nem tagozódnak be az évekkel korábban CBA "Gourmand" néven megnyitott, kifejezetten delikát élelmiszereket kínáló üzletek. Jelentkezhetnek viszont a CBA hálózat többségét alkotó franchise tagok is. A csatlakozás üzletenként 4-10 millió forintos beruházást igényel az üzlettulajdonosoktól – írja a Népszabadság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >