Príma üzlethálózatot alakít a CBA
A hazai tulajdonban lévő kereskedelmi hálózat Príma néven új, egységes arculatba foglalja legjobb adottságú üzleteit. A tervek szerint 60 ilyen bolt jön létre 2010-re.
A 3300 üzletből álló CBA láncon belül a Príma üzletek alkotják az élcsoportot. Az e körbe tartozó üzleteket szigorú előminősítéssel választják ki, figyelembe véve a dolgozók felkészültségét és az üzlet megjelenését. A hagyományos CBA-hoz képest nagyobb hangsúlyt kapnak a saját márkás "Mert magyar" élelmiszerek és a hazai pincészetek CBA által válogatott borai. A Príma hálózatba nem tagozódnak be az évekkel korábban CBA "Gourmand" néven megnyitott, kifejezetten delikát élelmiszereket kínáló üzletek. Jelentkezhetnek viszont a CBA hálózat többségét alkotó franchise tagok is. A csatlakozás üzletenként 4-10 millió forintos beruházást igényel az üzlettulajdonosoktól – írja a Népszabadság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >