Príma üzlethálózatot alakít a CBA

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 05. 07. 01:05

A hazai tulajdonban lévő kereskedelmi hálózat Príma néven új, egységes arculatba foglalja legjobb adottságú üzleteit. A tervek szerint 60 ilyen bolt jön létre 2010-re.

A 3300 üzletből álló CBA láncon belül a Príma üzletek alkotják az élcsoportot. Az e körbe tartozó üzleteket szigorú előminősítéssel választják ki,  figyelembe véve a dolgozók felkészültségét és az üzlet megjelenését. A  hagyományos CBA-hoz képest nagyobb hangsúlyt kapnak a saját márkás "Mert magyar" élelmiszerek és  a hazai pincészetek CBA által válogatott borai. A Príma hálózatba nem tagozódnak be az évekkel korábban CBA "Gourmand" néven megnyitott, kifejezetten delikát élelmiszereket kínáló üzletek.  Jelentkezhetnek viszont a CBA hálózat többségét alkotó franchise tagok  is.  A  csatlakozás  üzletenként 4-10 millió forintos beruházást igényel az üzlettulajdonosoktól – írja a Népszabadság Online. 

Kapcsolódó cikkeink