Príma üzlethálózatot alakít a CBA
A hazai tulajdonban lévő kereskedelmi hálózat Príma néven új, egységes arculatba foglalja legjobb adottságú üzleteit. A tervek szerint 60 ilyen bolt jön létre 2010-re.
A 3300 üzletből álló CBA láncon belül a Príma üzletek alkotják az élcsoportot. Az e körbe tartozó üzleteket szigorú előminősítéssel választják ki, figyelembe véve a dolgozók felkészültségét és az üzlet megjelenését. A hagyományos CBA-hoz képest nagyobb hangsúlyt kapnak a saját márkás "Mert magyar" élelmiszerek és a hazai pincészetek CBA által válogatott borai. A Príma hálózatba nem tagozódnak be az évekkel korábban CBA "Gourmand" néven megnyitott, kifejezetten delikát élelmiszereket kínáló üzletek. Jelentkezhetnek viszont a CBA hálózat többségét alkotó franchise tagok is. A csatlakozás üzletenként 4-10 millió forintos beruházást igényel az üzlettulajdonosoktól – írja a Népszabadság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >