Príma üzlethálózatot alakít a CBA
A hazai tulajdonban lévő kereskedelmi hálózat Príma néven új, egységes arculatba foglalja legjobb adottságú üzleteit. A tervek szerint 60 ilyen bolt jön létre 2010-re.
A 3300 üzletből álló CBA láncon belül a Príma üzletek alkotják az élcsoportot. Az e körbe tartozó üzleteket szigorú előminősítéssel választják ki, figyelembe véve a dolgozók felkészültségét és az üzlet megjelenését. A hagyományos CBA-hoz képest nagyobb hangsúlyt kapnak a saját márkás "Mert magyar" élelmiszerek és a hazai pincészetek CBA által válogatott borai. A Príma hálózatba nem tagozódnak be az évekkel korábban CBA "Gourmand" néven megnyitott, kifejezetten delikát élelmiszereket kínáló üzletek. Jelentkezhetnek viszont a CBA hálózat többségét alkotó franchise tagok is. A csatlakozás üzletenként 4-10 millió forintos beruházást igényel az üzlettulajdonosoktól – írja a Népszabadság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >