Pricer polccímke a Hungarikum Sarokban is
Az utóbbi években sok próbálkozásnak lehettünk szemtanúi, amelyek a magyar termékeket próbálták népszerűsíteni. Sokan hangsúlyozták, hogy ha magyarként magyar terméket vásárolunk, nemcsak a saját gazdaságunkat erősítjük, hanem jó minőségű, megbízható termékeket fogyaszthatunk. A CBA és a Szintézis Informatika bebizonyította, hogy nemcsak az innovációban járnak élen (a CBA volt az első élelmiszerbolt, ahol bevezették az elektronikus polccímkét), hanem a magyar termékek népszerűsítésében is. A CBA a kezdetektől fogva támogatja a hazai termelőket. Ez magyar üzletláncként nem csak feladata, de kötelessége is.
„Ezért gondolkodtunk egy olyan sarok kialakításán, amely a magyar termékeket mutatja be. Így a magyar termékek iránt elkötelezett vásárlók könnyebben megtalálják kedvenceiket, azok pedig, akik eddig nem vásárolták a magyar termékeket, könnyebben megismerhetik a hazai gyártók remekeit” – nyilatkozta a CBA Pláza marketingigazgatója, Halmágyi Tímea. Az ötlet felvetődésekor nem is volt kérdés, hogy a stílusos üzletrészben elektronikus polccímkét kell elhelyezni.
Több cég összefogásának eredményeképpen idén júliusban megnyílt az első Hungarikum Sarok a CBA Sopron Plázában. A 60 négyzetméteres, kizárólag magyar gyártók magyar termékeit népszerűsítő üzletrészben szinte mindent megtalálhatunk.
Széles, folyamatosan bővülő választéka – a magyar boroktól kezdve a pálinkán, kolbászokon át a pirospaprikáig – közel 900-féle termékből áll. A Hungarikum Sarokban található 150-féle bort a CBA Vinotéka kínálatából választották ki. A magasabb árkategóriájú borokat, a tökéletes tárolás érdekében, borhűtőben helyezik el. Emellett a berendezésben egy tejtermék-sajt és egy kolbász-felvágott hűtő is helyet kapott.
Természetesen partereik „Magyar Termék”, „Kiváló Magyar Élelmiszer”, „Mert Magyar” logós termékei is megtalálhatók az áruválasztékban. Az új, még nem ismert gyártók termékeit kóstoltatók révén mutatják be a vásárlóknak.
Nem csak az áruválasztéktól különleges a Hungarikum Sarok. Egyedi arculata és berendezései (amelyek szintén hazai cégek munkái) mellett az innováció sem szorult háttérbe. A termékek árait hagyományos polccímke helyett Pricer elektronikus polccímke jelzi, amely nemcsak költséghatékonyabb és esztétikusabb, hanem nagyban megkönnyíti a logisztikát és a bolti személyzet munkáját, valamint nem utolsósorban emeli az üzletrész színvonalát. Ezen kívül a határ közelsége miatt a rengeteg külföldi vásárló is nagyra értékeli, hogy az elektronikus polccímkén a termékek árait euróban is megtekintheti, megkönnyítve ezzel a vásárlást. Az ár- és árfolyamváltozások a digitális címkével könnyedén kezelhetőek, mivel a Pricer óránként 70 ezer címkét képes frissíteni.
Ez már a kilencedik polccímkével felszerelt üzlete a CBA-nak, ahol a korábbi pozitív tapasztalatok miatt vezették be a Pricer elektronikus polccímkét. Az üzletlánc jövőbeni tervei között szerepel a polccímke széles körű bevezetése. A polccímkén kívül több eszközt és szoftvert is szállított a Szintézis Informatikai Zrt., amely már több mint 8 éve partnere a CBA-láncnak. Gyakorlatilag a teljes informatikai hátteret biztosítja az üzletben a kasszától a vezetői információs rendszerig.
Reményeik szerint ezt a kezdeményezést több üzletükben is folytatni tudják, ezért az arculatot úgy alakították ki, hogy a Hungarikum Sarok bárhol megvalósítható legyen. Fő céljuk, hogy a jó minőségű magyar termékeket még szélesebb körben népszerűsítsék, és hogy a Hungarikum Sarok által e termékek keresletét növeljék.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >