Pricer elektronikus polccímkével az élvonalban
Belegondolt, hogy a manuális árcímkézés mennyi erőforrását emészti fel? A nemzetközi nagyvállalatok már felismerték a problémát és a gyors átállás mellett döntenek.
A Pricer által fejlesztett elektronikus kijelző illetve polccímke rendszer (ESL) olyan intelligens és jövőbe tekintő megoldásokat kínál a kiskereskedelmi egységeknek, melyek új platformra helyezik a vevőtájékoztatást és az árpolitika alakítását. Az elektronikus árjelző rendszer kétirányú kommunikációra épül, ami tökéletes nyomonkövethetőséget és a források hatékony kezelését teszi lehetővé. A vevőoldali előny mellett az eladóhely hatékonyságát is nagymértékben megnöveli az árazó munka leegyszerűsítésével.
A Pricer elektronikus árazó rendszere világviszonylatban is vezetőnek tekinthető mindenre kiterjedő és rugalmasan testre szabható megoldásaival. A Pricert ma már több mint 50 országban alkalmazzák, és ezzel a globális ESL piacon a legnagyobb piaci részesedést tudhatja magáénak. Vevői között megtalálható számos vezető európai, japán vagy észak-amerikai kiskereskedelmi lánc.
A kommunikáció összetettsége illetve rendkívüli felgyorsulása megkerülhetetlenné tette az elektronikus polccímke rendszerek bevezetését a kiskereskedelemben.
Pricer az Auchan érdekeltségi körében
Az Auchan lánc érdekeltségében lévő francia Leroy Merlin kereskedelmi csoport mintegy 20 millió dollár értékű projekt keretében 2015 végéig a csoport 121 franciaországi üzletében vezeti be a Pricer elektronikus polccímke rendszerét. 2014-ben 35 áruházban térnek át az elektronikus polccímkékre. A megállapodást alapos ár – érték elemzés előzte meg, de a versenytársak egyszerűen nem tudtak a Pricer-nél jobb ajánlatot adni.
A német precizitás szolgálatában
Az ingolstadti székhelyű német Media-Saturn-Holding GmbH, melyhez három, egymástól független irányítású kiskereskedelmi lánc – a Media Markt, a Saturn és a redcoon – tartozik, szintén a Pricer-t választotta. A csoport elkötelezett híve a többcsatornás értékesítésnek, termékeik több felületen is elérhetőek, megvásárolhatóak, ez az értékesítési stratégia pedig dinamikus és rugalmas árpolitikát követel meg. A Pricer megoldásaival egy gombnyomással biztosítható, hogy ugyanaz a termék ugyanazon az áron szerepeljen a csoport összes áruházában, illetve az online értékesítési felületen is. Ez biztonságot nyújt a vevőknek, hiszen nem kell tartaniuk attól, hogy ha nem megfelelően választanak értékesítési csatornát, eladóhelyet, akkor esetleg rosszul járhatnak.
A kiélezett árversenyben a kreatív árképzés, a konkurencia árpolitikájának folyamatos nyomonkövetése, a gyorsan változó, vevőigényekre reagáló akciós kínálatok elengedhetetlenek. Amíg kézzel kellett kicserélni a papíralapú árcímkéket polcok százain, addig a gyors reagálás, a gyakori árváltoztatás szinte lehetetlen volt. Ezen változtatott a Pricer.
Térjen át Ön is a világ vezető ESL megoldására, válassza a Pricer elektronikus polccímke rendszerét!
Bővebb információt a Pricer kizárólagos magyarországi forgalmazójától kaphat:
Szintézis Informatikai ZRt. http://www.szintezis.hu/
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >