Prémium víz a Coca-Colánál
A Coca-Cola North America bejelentette, hogy felvásárolja a Topo Chico márkát, mely egy prémium kategóriás ásványvízbrand. A mexikói termék az egész Egyesült Államokban elérhető lesz. A két cég története a múlt század elejére nyúlik vissza. 1920-ban egy Topo Choco gyárban palackozták az első mexikói Coca-Colát.
A prémium ásványvizek piaca évente 10% felett nő, így nem csoda, hogy a Coca-Cola ebbe az irányba is terjeszkedik.
Kapcsolódó cikkeink
Új 0,85 literes palackot vezet be a Coca-Cola Németországban
A Coca-Cola 17 év után először új PET-palackmérettel lép piacra…
Tovább olvasom >Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >