Prémium termékeket is kínál Nagy-Britanniában a Lidl
A diszkontlánc kétezer különböző terméket tart a szortimentben és nemrég új prémium termékvonalat is bevezetett.
A Lidl idén 50 egységgel
bővíti hálózatát, tavaly 49 új
üzletet nyitottak a szigetországban. A bővülés
egy része más láncok boltjainak felvásárlásából
következik. A diszkontlánc úgy tervezi a több
belvárosi üzletet nyitnának, a boltok kereskedelmi
területe csupán 200-500 négyzetméter lenne.
Tavaly tíz ilyen egység nyílt, idén
továbbá 10 kisebb formátumú üzlet
kezdi meg a működést.
A Lidlhez hasonlóan az Aldi is
dinamikus forgalombővülésről számolt be
2008-ban. A brit Aldi bevételei tavaly 25 százalékkal
nőttek, az egységek száma 416-ról 457-re nőtt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke
Juvencio Maeztu, jelenlegi vezérigazgató-helyettes, 25 éve dolgozik az IKEA-nál különböző…
Tovább olvasom >