Prémium termékeket is kínál Nagy-Britanniában a Lidl
A diszkontlánc kétezer különböző terméket tart a szortimentben és nemrég új prémium termékvonalat is bevezetett.
A Lidl idén 50 egységgel
bővíti hálózatát, tavaly 49 új
üzletet nyitottak a szigetországban. A bővülés
egy része más láncok boltjainak felvásárlásából
következik. A diszkontlánc úgy tervezi a több
belvárosi üzletet nyitnának, a boltok kereskedelmi
területe csupán 200-500 négyzetméter lenne.
Tavaly tíz ilyen egység nyílt, idén
továbbá 10 kisebb formátumú üzlet
kezdi meg a működést.
A Lidlhez hasonlóan az Aldi is
dinamikus forgalombővülésről számolt be
2008-ban. A brit Aldi bevételei tavaly 25 százalékkal
nőttek, az egységek száma 416-ról 457-re nőtt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Ismét együtt a Momentán Udvar és a Rossmann a Művészetek Völgyében
A Rossmann idén is csatlakozott a Momentán Udvar programjaihoz a…
Tovább olvasom >