Prémium termékeket is kínál Nagy-Britanniában a Lidl
A diszkontlánc kétezer különböző terméket tart a szortimentben és nemrég új prémium termékvonalat is bevezetett.
A Lidl idén 50 egységgel
bővíti hálózatát, tavaly 49 új
üzletet nyitottak a szigetországban. A bővülés
egy része más láncok boltjainak felvásárlásából
következik. A diszkontlánc úgy tervezi a több
belvárosi üzletet nyitnának, a boltok kereskedelmi
területe csupán 200-500 négyzetméter lenne.
Tavaly tíz ilyen egység nyílt, idén
továbbá 10 kisebb formátumú üzlet
kezdi meg a működést.
A Lidlhez hasonlóan az Aldi is
dinamikus forgalombővülésről számolt be
2008-ban. A brit Aldi bevételei tavaly 25 százalékkal
nőttek, az egységek száma 416-ról 457-re nőtt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >