Prémium sörökkel folytatódik a gasztroforradalom
Idén is útjára indult a Staropramen Ízművek kampány, amelynek célja, hogy meghonosítsa Magyarországon a sörgasztro fogalmát. A kezdeményezés sikere pár évvel ezelőtt még elképzelhetetlen lett volna, mára azonban Magyarország felkerült Európa kulináris térképére.
„A hazai gasztroforradalom nem lehet teljes a prémium sörök nélkül” – Mondta el el Ruip Balázs, a Borsodi Sörgyár Kft. prémium brand managere- az idei első Staropramen Ízművek nyitó vacsoráján.
A Borsodi Sörgyárak idén második alkalommal hirdeti meg rendhagyó kampányát, amelynek célja, hogy egyfelől megünnepelje a hazai gasztroforradalom eredményeit valamint élharcosait, másfelől, felhívja a figyelmet az egyre népszerűbb „sörgasztro” jelenségre, vagyis a prémium sörök iránti növekvő igényre is.
Ennek kapcsán Ruip Balázs hozzátette:
„A gasztronómiai forradalom hatására megnőtt a magyarok igénye nem csak a minőségi ételek, de a kiváló italok, köztük a prémium sörök iránt is. Az elmúlt évek dinamikus fejlődése ugyanakkor ahhoz vezetett, hogy még ma is kevesen tudják, melyek a legmegfelelőbb étel-italpárosítások. Ezért hoztuk létre az Ízművek kampányt, amelynek keretében bebizonyítjuk, hogy a sör és a gasztronómia nem egymástól idegen fogalmak, sőt a prémium sörök, mint például a Staropramen is, a legkiválóbb fogásokhoz is jól illeszthetőek.”
Az Ízművek kampány keretén belül az érdeklődők egy egyedi riportanyagon keresztül megismerhetik a gasztroforradalom történetét kezdetektől egészen napjainkig, valamint számos nyári eseményen találkozhatnak majd a Staropramen food truck-jával. Emellett az ország több pontján jelentkezhetnek az Ízműves estékre, amelynek keretén belül személyesen is megízlelhetik a gasztroforradalom eredményeit.
Kapcsolódó cikkeink
Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >Száz százalék Guinness, nulla százalék alkohol
Újra meglepetéssel indul a száraz november, hiszen novembertől a Borsodi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >