Prémium kategóriás magyar ásványvíznek nyílik bemutatóterme Sanghajban
Jelentősen megerősítheti exportpiaci pozícióját a Primus Ásványvíz, miután Kína gazdasági központjában, Sanghajban megnyitja prémium kategóriás bemutatótermét. A Primus kínai piacra lépésében jelentős szerepet vállalt a Magyar Nemzeti Kereskedőház. Cél, hogy a prémium kategóriás magyar ásványvíz széles körben elérhetővé váljon az igényes kínai fogyasztók számára.
A Primus Ásványvíz és a Magyar Nemzeti Kereskedőház az elmúlt években jelentős figyelmet és erőforrást biztosított arra, hogy feltérképezze a magyar ásványvizek számára a keleti piacokban rejlő exportlehetőségeket. Az együttműködés eredményeként 2017. május 15-én megnyílhatott az első magyar ásványvízre szakosodott bemutatóterem Sanghajban, Kína egyik legfejlettebb és legjelentősebb központjában. A következő közös cél, hogy a prémium kategóriás magyar ásványvíz széles körben elterjedjen a kínai fogyasztók körében.
A Sanghaj Primus Center ünnepélyes megnyitójára Sanghaj központjában, a Nanjing Roadon került sor. A bemutató teremben a kínai disztribútorok és befektetők megismerhetik, megvásárolhatják az egészségmegőrzésben is fontos szerepet játszó, prémium kategóriás magyar terméket, egyúttal zászlóshajóként képviselhetik a világszerte ismert és keresett magyar ásványvizeket.
Komplex szakmai támogatás a Kereskedőháztól
A Primus ásványvíz kínai piacon történő megjelenéséhez a Magyar Nemzeti Kereskedőház nyújtott szakmai támogatást. Az MNKH Exportakadémia elnevezésű exportfejlesztési képzési program keretében a sikeres külpiacra lépéssel kapcsolatban sajátíthatott el tudást, és kaphatott friss piaci információkat a vállalkozás. Ezt követően került sor a cég Ningbóban megrendezett szakkiállításon való részvételére, amely meg is hozta az áttörést a Primus számára.
„A Kereskedőház export- és vállalkozásfejlesztési képzésein az exporttevékenységhez kapcsolódó valamennyi kérdésre választ kaptunk, legyen szó márkaépítésről, a szakkiállításokon történő hatékony megjelenésről, külpiaci kockázatokról, üzleti kultúráról, vagy épp tárgyalástechnikáról. Kínai sikereinket egy Magyar Nemzeti Kereskedőház által szervezett szakkiállításon alapoztuk meg, amelyen a sikeres piaci bemutatkozás nem valósulhatott volna meg az Exportakadémián elhangzott gyakorlati praktikák elsajátítása nélkül” – fogalmazott Regőczi László, a Bonaventura Kft. ügyvezetője.
A bemutatóterem megnyitóján Kun Gábor, a Magyar Nemzeti Kereskedőház vezérigazgató-helyettese hangsúlyozta: „A magyar cégek kínai piacra lépéséhez kedvező környezetet biztosít, hogy a magyar-kínai gazdasági kapcsolatok dinamikusan fejlődnek, 2012-2016 között több mint 30%-kal bővült az országba irányuló magyar export. A Primus sikere példaként szolgálhat és utat nyithat más magyar vállalkozások számára is, hiszen a prémium kategóriás, kiváló minőségű magyar termékekre jelentős piaci igény mutatkozik.”
A megnyitó eseményt követően Hugyecz László által tervezett Park szállodában a Primus ásványvizet előállító Bonaventura Gold Kft. több együttműködési megállapodást is aláírt kínai partnerekkel, melyek stabil keretet biztosítanak a Primus ásványvíz további piaci terjeszkedéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Bezárja sanghaji gyárát a Yakult, átszervezéssel erősítene Kínában
A japán Yakult Honsha Sanghajban működő gyárának bezárásával tenné versenyképesebbé…
Tovább olvasom >Az AI-ban látják az értékesítés növelésének jövőjét a kínai kereskedők
A kínai e-kereskedelmi szektor egyre nagyobb mértékben alkalmazza a mesterséges…
Tovább olvasom >Egymilliárd dolláros iparággá válhat a közösségi kereskedelem 2028-ra
Egy új tanulmány szerint a közösségi kereskedelmi (social commerce) piac…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezek voltak 2024 legkeresettebb műszaki cikkei
Idén sem csökkent a technológia iránti érdeklődés a magyarok körében,…
Tovább olvasom >Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >