Prémium kategóriás magyar ásványvíznek nyílik bemutatóterme Sanghajban
Jelentősen megerősítheti exportpiaci pozícióját a Primus Ásványvíz, miután Kína gazdasági központjában, Sanghajban megnyitja prémium kategóriás bemutatótermét. A Primus kínai piacra lépésében jelentős szerepet vállalt a Magyar Nemzeti Kereskedőház. Cél, hogy a prémium kategóriás magyar ásványvíz széles körben elérhetővé váljon az igényes kínai fogyasztók számára.
A Primus Ásványvíz és a Magyar Nemzeti Kereskedőház az elmúlt években jelentős figyelmet és erőforrást biztosított arra, hogy feltérképezze a magyar ásványvizek számára a keleti piacokban rejlő exportlehetőségeket. Az együttműködés eredményeként 2017. május 15-én megnyílhatott az első magyar ásványvízre szakosodott bemutatóterem Sanghajban, Kína egyik legfejlettebb és legjelentősebb központjában. A következő közös cél, hogy a prémium kategóriás magyar ásványvíz széles körben elterjedjen a kínai fogyasztók körében.
A Sanghaj Primus Center ünnepélyes megnyitójára Sanghaj központjában, a Nanjing Roadon került sor. A bemutató teremben a kínai disztribútorok és befektetők megismerhetik, megvásárolhatják az egészségmegőrzésben is fontos szerepet játszó, prémium kategóriás magyar terméket, egyúttal zászlóshajóként képviselhetik a világszerte ismert és keresett magyar ásványvizeket.
Komplex szakmai támogatás a Kereskedőháztól
A Primus ásványvíz kínai piacon történő megjelenéséhez a Magyar Nemzeti Kereskedőház nyújtott szakmai támogatást. Az MNKH Exportakadémia elnevezésű exportfejlesztési képzési program keretében a sikeres külpiacra lépéssel kapcsolatban sajátíthatott el tudást, és kaphatott friss piaci információkat a vállalkozás. Ezt követően került sor a cég Ningbóban megrendezett szakkiállításon való részvételére, amely meg is hozta az áttörést a Primus számára.
„A Kereskedőház export- és vállalkozásfejlesztési képzésein az exporttevékenységhez kapcsolódó valamennyi kérdésre választ kaptunk, legyen szó márkaépítésről, a szakkiállításokon történő hatékony megjelenésről, külpiaci kockázatokról, üzleti kultúráról, vagy épp tárgyalástechnikáról. Kínai sikereinket egy Magyar Nemzeti Kereskedőház által szervezett szakkiállításon alapoztuk meg, amelyen a sikeres piaci bemutatkozás nem valósulhatott volna meg az Exportakadémián elhangzott gyakorlati praktikák elsajátítása nélkül” – fogalmazott Regőczi László, a Bonaventura Kft. ügyvezetője.
A bemutatóterem megnyitóján Kun Gábor, a Magyar Nemzeti Kereskedőház vezérigazgató-helyettese hangsúlyozta: „A magyar cégek kínai piacra lépéséhez kedvező környezetet biztosít, hogy a magyar-kínai gazdasági kapcsolatok dinamikusan fejlődnek, 2012-2016 között több mint 30%-kal bővült az országba irányuló magyar export. A Primus sikere példaként szolgálhat és utat nyithat más magyar vállalkozások számára is, hiszen a prémium kategóriás, kiváló minőségű magyar termékekre jelentős piaci igény mutatkozik.”
A megnyitó eseményt követően Hugyecz László által tervezett Park szállodában a Primus ásványvizet előállító Bonaventura Gold Kft. több együttműködési megállapodást is aláírt kínai partnerekkel, melyek stabil keretet biztosítanak a Primus ásványvíz további piaci terjeszkedéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Tizenkét hónapja csökkennek az élelmiszerárak Kínában
Júniusban a vártnál nagyobb mértékben mérséklődött az éves infláció Kínában:…
Tovább olvasom >MTÜ: élénkül a kínai beutazó turizmus
Egyre jobban élénkül a kínai beutazó turizmus Magyarországon és Európában…
Tovább olvasom >Szorosabb gazdasági és turisztikai partnerségre számíthatunk Montenegróval
Montenegró Magyarország számára kiemelten fontos partner, és a magyar kormány…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >