Prémium italok a McDonald’sben

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 08. 26. 17:11

A McDonald’s júliustól fokozatosan bezárja prémium italokra fókuszáló spinoffját, a CosMc’s-t, amely mindössze 18 hónapig működött kísérleti formátumban. A márka célja új italok és ízkombinációk gyors tesztelése volt kis alapterületű egységekben, anélkül, hogy a fő McDonald’s éttermek működését zavarta volna.

A cikk a Trade magazin 2025/8-9. lapszámában olvasható.

A projekt tapasztalatait most a főmárka italstratégiájába építik be: szeptembertől 500 amerikai étteremben indul nagyszabású italteszt. A kínálat a szénsavas italoktól a cold brew kávékon, frappékon át a frissítőkig terjed, köztük két új refresherrel (Strawberry Watermelon és Popping Tropic). A termékek a CosMc’s kreativitását ötvözik a McDonald’s kényelmi fókuszával, reagálva a Gen Z édes, koffeines és vizuálisan izgalmas italok iránti keresletére.

Az italpiac magas árrése és a fiatal fogyasztók növekvő érdeklődése miatt a lánc ezt a kategóriát kulcsfontosságú növekedési területnek tekinti, és ennek érdekében külön fejlesztőcsapatokat hozott létre a menüinnováció felgyorsítására.

Kapcsolódó cikkeink