Prémium és kényelem a Kaiser Foodtól
A Kaiser Food önálló standon mutatta be bevált régi és új készítményeit. Az InterMeaten most először jelent meg a mosonmagyaróvári cég. Fésű Szilvia exportvezető elmondta, hogy cseh, szlovák és szerb forgalmuk mellett a német jelenlétet is erősíteni szeretnék.
Mind a prémium, mind a kényelmi trendbe beleilleszkednek a 40 grammos, önkiszolgálásra csomagolt slim termékek: pármai szalámi, chilis szalámi és dán szalámi sajtpalástban.
A hazai, Ferenc József arcképével díszített csomagoláson azonban a német piacra koronával kínálják a Kaiser újdonságait.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Sz. Variáns a világ dizájn fővárosaiban – Párizstól Milánón át Debrecenig
Az Sz.Variáns több mint három évtizede a magyar csomagolástechnikai ipar…
Tovább olvasom >