Prémium és kényelem a Kaiser Foodtól
A Kaiser Food önálló standon mutatta be bevált régi és új készítményeit. Az InterMeaten most először jelent meg a mosonmagyaróvári cég. Fésű Szilvia exportvezető elmondta, hogy cseh, szlovák és szerb forgalmuk mellett a német jelenlétet is erősíteni szeretnék.
Mind a prémium, mind a kényelmi trendbe beleilleszkednek a 40 grammos, önkiszolgálásra csomagolt slim termékek: pármai szalámi, chilis szalámi és dán szalámi sajtpalástban.
A hazai, Ferenc József arcképével díszített csomagoláson azonban a német piacra koronával kínálják a Kaiser újdonságait.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >