Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 07. 23. 11:54

Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta meg magyarországi leányvállalatának irányításával. Az új vezető a világ számos országában átfogó vezetői tapasztalatot szerzett, növekedési fázisban lévő és érett multinacionális cégek leányvállalatainak működtetésében egyaránt. A DODO hazai vezetőjeként Préda Máté felel a társaság üzleti tevékenységeinek irányításáért, beleértve a vállalati működés pénzügyi eredményességét, a piaci stratégia kidolgozását és végrehajtását, valamint a működési kiválóság biztosítását.

Préda Máté

Préda Máté több mint 15 éves nemzetközi tapasztalattal rendelkezik az ügyfélélményfejlesztés, digitális transzformáció és a stratégiai tervezés területéről. A DODO-hoz való csatlakozása előtt a Delivery Hero Talabat regionális operációs igazgatójaként a techplatform utolsó kilométeres logisztikájáért felelt, és nyolc országban menedzselte a különböző transzformációs programok megvalósítását. Korábban vezető pozíciókat töltött be az Europ Assistance-nél (Generali Csoport), a Visa-nál, valamint a McKinsey & Company-nál is.

“A magyar piac látványos változásokon esik át, és ezzel együtt a kereskedők, illetve a fogyasztók elvárásai egyaránt egyre magasabbak. Ez nem csupán kiváló növekedési lehetőséget jelent számunkra: a vásárlók igényeit hatékonyabban kiszolgáló, innovatív kiszállítási megoldások bevezetésével a változás élére állhatunk. Az időablakos kiszállítás széleskörű elterjesztésével a DODO új fejezetet nyithat az e-kereskedelem magyarországi történetében. Vezetőként az a célom, hogy az átláthatóság, a gyorsaság és az ügyfélközpontúság jegyében újítsam meg a társaság működését, valamint, hogy a mindennapokban is érzékelhetővé váljanak ügyfeleink számára az általunk kínált innovatív megoldások előnyei”

– mondta Préda Máté, a vállalat új vezetője.

A vezetőváltás új fejezetet nyit a DODO hazai növekedési stratégiájában. Az elmúlt években a vállalat jelentősen bővítette magyarországi jelenlétét: mára több mint 20 városban érhetőek el kiszállítási szolgáltatásai, a többi között Budapesten, Miskolcon, Debrecenben és Szegeden is. Ügyfelei között olyan meghatározó kereskedelmi szereplők is megtalálhatóak, mint a Tesco, az Euronics vagy a BENU. A DODO terjeszkedésének egyik kulcsa az időablakos kiszállítási modell, amely lehetővé teszi, hogy a vásárlók ne csak a kiszállítás napját, hanem egy konkrét, 1–2 órás idősávot is megjelölhessenek rendelésük átvételére. Ez kiszámíthatóbbá és kényelmesebbé teszi számukra a házhoz szállítást, de ezzel együtt a webáruházakat is segíti az értékesítési konverzió növelésében, a sikertelen kézbesítések számának csökkentésében és a vásárlói elégedettség javításában. A rugalmasság és megbízhatóság felértékelődésével a hazai e-kereskedelmi szektorban egyre nagyobb az érdeklődés az időablakos kiszállítás iránt.

Préda Máté a DODO új magyarországi vezetőjeként kiemelt figyelmet fordít a működési kiválóságra, a vásárlói élmény fejlesztésére, valamint a precíz, kiszámítható házhoz szállítási megoldások hazai elterjedését segítő szemléletformálásra.

“Egy tapasztalt, erős, rendszerezett gondolkodású vezetőt kerestünk, és biztosak vagyunk abban, hogy megtaláltuk a megfelelő embert. Azt várjuk Mátétól, hogy innovatív szolgáltatásainkra építve biztosítsa a DODO Magyarország további növekedését és új szintre emelje a logisztikai feladatok teljesítésének hatékonyságát”

– mondta Peter Menky, a DODO Group operatív igazgatója.

Kapcsolódó cikkeink