Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online, majd 2026 elején a boltokban is bemutatja a Pepsi nevét viselő prebiotikus üdítőit.
A hagyományos Cola és Cherry Vanilla ízben piacra kerülő üdítők dobozonként 3 gramm prebiotikus rostot, 5 gramm nádcukrot és 30 kalóriát tartalmaznak, továbbá mesterséges édesítőszerek nélkül készülnek – írja a Food Dive.
A Pepsi Prebiotic Cola bevezetése két hónappal azután történik, hogy a vállalat közel 2 milliárd dollárért megvásárolta a gyorsan növekvő prebiotikus üdítőmárkát, a Poppit. A Pepsi új terméke 1 grammal több prebiotikus rostot tartalmaz, mint a Poppi italai.
Ram Krishnan, a PepsiCo amerikai italrészlegének vezetője szerint a márka mindig is alkalmazkodott a fogyasztói igényekhez, és a prebiotikus ital „a következő nagy lépés” a választék és a funkcionális összetevők körének bővítésében.
A lépés illeszkedik az amerikai kormány „Make America Healthy Again” kezdeményezéséhez, amely az élelmiszeripari óriásokat egészségesebb termékek fejlesztésére ösztönzi. Eközben a hagyományos kóla iránti kereslet csökken: a fogyasztók havonta átlagosan már csak 7,7 alkalommal isznak hagyományos ízű kólát, szemben a két évvel ezelőtti 9,4-gyel – nyilatkozta Ram Krishnan a CNN-nek. A Pepsi Zero népszerűsége ugyanakkor azt mutatja: van kereslet az alacsony, illetve zéró cukortartalmú alternatívákra.
Kapcsolódó cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Ketchup alapú gyümölcsturmixot dob piacra a Heinz és a Smoothie King az USA-ban
Meghökkentő együttműködéssel rukkolt elő a Heinz és a világ vezető…
Tovább olvasom >Vámmentességet sürget a L’Oréal az EU USA-val kötött megállapodása után
A L’Oréal kedden arra figyelmeztetett, hogy az Európai Unió és…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >