Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online, majd 2026 elején a boltokban is bemutatja a Pepsi nevét viselő prebiotikus üdítőit.
A hagyományos Cola és Cherry Vanilla ízben piacra kerülő üdítők dobozonként 3 gramm prebiotikus rostot, 5 gramm nádcukrot és 30 kalóriát tartalmaznak, továbbá mesterséges édesítőszerek nélkül készülnek – írja a Food Dive.
A Pepsi Prebiotic Cola bevezetése két hónappal azután történik, hogy a vállalat közel 2 milliárd dollárért megvásárolta a gyorsan növekvő prebiotikus üdítőmárkát, a Poppit. A Pepsi új terméke 1 grammal több prebiotikus rostot tartalmaz, mint a Poppi italai.
Ram Krishnan, a PepsiCo amerikai italrészlegének vezetője szerint a márka mindig is alkalmazkodott a fogyasztói igényekhez, és a prebiotikus ital „a következő nagy lépés” a választék és a funkcionális összetevők körének bővítésében.
A lépés illeszkedik az amerikai kormány „Make America Healthy Again” kezdeményezéséhez, amely az élelmiszeripari óriásokat egészségesebb termékek fejlesztésére ösztönzi. Eközben a hagyományos kóla iránti kereslet csökken: a fogyasztók havonta átlagosan már csak 7,7 alkalommal isznak hagyományos ízű kólát, szemben a két évvel ezelőtti 9,4-gyel – nyilatkozta Ram Krishnan a CNN-nek. A Pepsi Zero népszerűsége ugyanakkor azt mutatja: van kereslet az alacsony, illetve zéró cukortartalmú alternatívákra.
Kapcsolódó cikkeink
Női energiaitalt dob piacra a Monster az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Coca-Cola, a Philadelphia és a Nutella vezetik az FMCG-márkák nyugati-európai rangsorát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A spórolás miatt csökken az éttermi forgalom az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Benne vagy? – Idén is értékelt a SuperBrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tavaly a Black Friday egyetlen éjszaka alatt több mint 43 milliárd forintos forgalmat hozott a magyar e-kereskedelemnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lassult az OECD harmadik negyedévi GDP-növekedése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

