Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online, majd 2026 elején a boltokban is bemutatja a Pepsi nevét viselő prebiotikus üdítőit.
A hagyományos Cola és Cherry Vanilla ízben piacra kerülő üdítők dobozonként 3 gramm prebiotikus rostot, 5 gramm nádcukrot és 30 kalóriát tartalmaznak, továbbá mesterséges édesítőszerek nélkül készülnek – írja a Food Dive.
A Pepsi Prebiotic Cola bevezetése két hónappal azután történik, hogy a vállalat közel 2 milliárd dollárért megvásárolta a gyorsan növekvő prebiotikus üdítőmárkát, a Poppit. A Pepsi új terméke 1 grammal több prebiotikus rostot tartalmaz, mint a Poppi italai.
Ram Krishnan, a PepsiCo amerikai italrészlegének vezetője szerint a márka mindig is alkalmazkodott a fogyasztói igényekhez, és a prebiotikus ital „a következő nagy lépés” a választék és a funkcionális összetevők körének bővítésében.
A lépés illeszkedik az amerikai kormány „Make America Healthy Again” kezdeményezéséhez, amely az élelmiszeripari óriásokat egészségesebb termékek fejlesztésére ösztönzi. Eközben a hagyományos kóla iránti kereslet csökken: a fogyasztók havonta átlagosan már csak 7,7 alkalommal isznak hagyományos ízű kólát, szemben a két évvel ezelőtti 9,4-gyel – nyilatkozta Ram Krishnan a CNN-nek. A Pepsi Zero népszerűsége ugyanakkor azt mutatja: van kereslet az alacsony, illetve zéró cukortartalmú alternatívákra.
Kapcsolódó cikkeink
Korán indult idén az iskolai bevásárlás az Egyesült Államokban
A back-to-school vásárlások idén szokatlanul korán kezdődtek az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >Visszahívja az irodába dolgozóit a Starbucks
Szigorítja a Starbucks a hibrid munkavégzés szabályait: októbertől a vállalat…
Tovább olvasom >Dark store koncepciót tesztel a Walmart
A Walmart újabb lépést tesz e-kereskedelmi terjeszkedése érdekében: az amerikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >